Pasak H&M vadovo Karlo Johano Perssono, H&M prekės ženklo „pardavimai internete ir kitų H&M grupei priklausančių prekių ženklų pardavimai toliau sėkmingai augo“, tačiau fizinėms parduotuvėms „buvo padarytas neigiamas poveikis, kurį lėmė vis dar sudėtinga padėtis rinkoje – mažmeninės prekybos sektoriuje tęsiantis pokyčiams, parduotuvėse lankosi vis mažiau pirkėjų“.
H&M pardavimai rugsėjo–lapkričio mėnesiais, palyginti su tuo pat laikotarpiu pernai, sumažėjo 4 proc. iki 50,4 mlrd. kronų (5 mlrd. eurų, be PVM). Pardavimai vietos valiutomis sumenko 2 procentais.
„Siekdama dar sparčiau reaguoti į greitai besikeičiantį pirkėjų elgesį, įmonė spartins vykdomą pertvarką, – pareiškė K.J.Personas. – Be kita ko, bus toliau integruojamos fizinės ir skaitmeninės parduotuvės. Taip pat bus aktyviau optimizuojamas H&M prekės ženklo parduotuvių portfelis – bus uždaroma daugiau parduotuvių, o atidaroma – mažiau.“
Grupė konkrečiai nenurodė, kiek parduotuvių bus uždaryta ir kur.
Rugpjūčio 31 dieną H&M grupė, kuriai, be H&M, priklauso ir kiti populiarūs prekių ženklai, kaip antai COS, „Monki“ ir „Weekday“, visame pasaulyje turėjo 4,553 tūkst. fizinių parduotuvių.
H&M akcijų kursas Stokholmo biržoje nuo sesijos pradžios krito daugiau kaip 15 proc. ir šis smukimas yra didžiausias per 16 metų.