Pasak „Lidl Lietuva“ rinkodaros departamento vadovės Kristinos Mažeikytės, išlaikyti geriausias kainas rinkoje, o dalies prekių – netgi atpiginti, buvo nelengvas iššūkis dėl sudėtingo laikotarpio, nulemto tiek Lietuvoje, tiek visame pasaulyje augusių maisto ir kitų prekių kainų.
„Tai neliko nepastebėta pirkėjų, kurie dabar kaip niekada jautrūs kainų pokyčiams. Be to, žmonės nori ne laikinų akcijų ir pasiūlymų, o mažesnių reguliarių kainų kiekvieną kartą, kai užsuka apsipirkti. Daug dirbame siekdami šiuos lūkesčius patenkinti, todėl didelis įvertinimas, kad ieškodami geriausių pasiūlymų, pirkėjai ir toliau teigiamai įvertina būtent „Lidl“. Dėl kokybės niekada neiname į kompromisus – mums svarbu užtikrinti žemą prekių kainą siūlant aukščiausią kokybę“, – sako „Lidl Lietuva“ rinkodaros departamento vadovė Kristina Mažeikytė.
Kasdien „Lidl“ savo pirkėjus pasitinka išskirtinėmis akcijomis ir specialiomis kainomis paženklintais kokybiškais mėsos gaminiais, šviežiais vaisiais ir daržovėmis, duonos ir pieno produktais. Kiekvieną savaitę taip pat siūlomos išskirtinės prekės iš įvairių pasaulio regionų: nuo Jungtinių Amerikos Valstijų iki tolimosios Azijos.
Sutaupyti padeda ir išmanūs lojalumo sprendimai: pirkėjai, kasoje aktyvavę virtualią „Lidl Plus“ programėlės kortelę, gali įsigyti prekių už specialią kainą, o apsipirkus už tam tikrą sumą – vos už 1 centą. Be to, lojalumo programėlės privalumus atradę pirkėjai pamėgo ir laimės ratą, kurį išsukus galima laimėti ir nuolaidą įvairioms prekėms ar kitam apsipirkimui.
Prekės – kitokios, ir pigiausių kainų
Tarp kitų Lietuvoje veikiančių prekybos tinklų „Lidl“ išsiskiria net keliuose prekių kainų segmentuose: šalies gyventojai čia randa pigiausias būtinųjų prekių kainas ir jiems asmeniškai tinkamiausias kainas. Be to, apklausos rezultatai rodo, kad čia jie randa ir apskritai geriausias kainas.
Apklausti gyventojai taip pat išskiria „Lidl“ ir vertindami prekių asortimentą – atotrūkis nuo kitų prekybos tinklų siekia net kelis kartus. Pirkėjų vertinimu, „Lidl“ prekių pasiūla yra gerokai kitokia nei kitų, veikiančių Lietuvoje. Be to, skirtingai nei kitose maisto prekių parduotuvėse, čia kur kas dažniau galima rasti išskirtinių prekių.
„Lietuvoje „Lidl“ veikia jau septynerius metus ir nuo pat pirmos dienos šalies gyventojams pasiūlėme išskirtines prekes už mažesnę kainą. Matome, kad pirkėjai vertina unikalius mūsų privačių prekių ženklų pasiūlymus – tiek dėl patrauklių kainų, tiek ir dėl aukštos kokybės, kuri – tapati žinomų prekių ženklų produkcijai“, – teigia K. Mažeikytė.
Šių metų gegužę vykusioje apklausoje dalyvavo apie 650 respondentų. Ja siekta išsiaiškinti konkrečių reklaminių šūkių priskyrimą Lietuvoje veikiantiems prekybos tinklams. Apklausti suaugę Lietuvos gyventojai, gyvenantys miestuose, kuriuose veikia „Lidl“ parduotuvės.
Šiuo metu veikia 69 „Lidl“ parduotuvės, įsikūrusios 26-uose šalies miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje, Plungėje, Palangoje, Elektrėnuose, Visagine, Šilutėje, Radviliškyje, Vilkaviškyje, Druskininkuose, Rokiškyje, Kaišiadoryse ir Nemenčinėje.