Pirmą kartą Lietuvoje įteikti Nacionaliniai pakuotės dizaino apdovanojimai NAPA

Penktadienį Baltijos maisto ir gėrimų parodoje BAF įteikti Nacionaliniai pakuotės dizaino apdovanojimai NAPA. Renginio lankytojai turi galimybę įvertinti Lietuvoje kuriamą kokybišką, inovatyvų produktų pakuotės dizainą ir geriausius pavyzdžius, pirmą kartą pristatytus ne tik profesionalams, bet ir visuomenei.
Pirmą kartą Lietuvoje įteikti Nacionaliniai pakuotės dizaino apdovanojimai NAPA
Pirmą kartą Lietuvoje įteikti Nacionaliniai pakuotės dizaino apdovanojimai NAPA / Pauliaus Gasiūno nuotr.

Lietuvos grafinio dizaino asociacijos (LGDA) ir Lietuvos parodų ir kongresų centro LITEXPO organizuoto konkurso erdvėje galima pamatyti į trumpąjį pretendentų sąrašą atrinktų darbų ekspoziciją, pabendrauti su dizaineriais, spaustuvių bei popieriaus gamintojų atstovais. NAPA konkurse iš viso varžėsi net 99 pakuotės dizaino darbai. Penkiose kategorijose į trumpąjį pretendentų sąrašą komisija atrinko 39 , o prizais ir diplomais apdovanota 13 darbų. Pateikiame visą nugalėtojų sąrašą.

Maisto produktai ir gėrimai – 1 vieta skirta Edvardui Kavarskui už „Sucré macarons“ pakuotes, 2 vieta – Gabijai Platūkytei už „La Naya“ šokolado pakuotes, o 3 vieta atiteko Emanueliui Rykliui
už „Crooked Nose & Coffee Stories“ šaltai brandintos kavos pakuotes.

Alkoholiniai gėrimai – 1 vieta skirta Sigitui Gužauskui už „Sakiškių alaus“ pakuotes, 2 vieta – Astai Kaušpėdaitei už „Stumbro Starka“ pakuotes, o 3 vieta atiteko Edvardui Kavarskui už „Stumbras Vodka Premium Organic“ pakuotes.

Sveikata ir grožis – 1 vieta skirta Valerijai Žilėnienei, Algirdui Orantui ir Irmantui Savulioniui už „You&Oil“ pakuotes, 2 vieta – Pauliui Budrikiui už „Biok Dermatology“ pakuotes, o 3 vieta atiteko Dovilei Džervutei ir Aisčiui Mickevičiui už „Theatre Perfumes Collection“ pakuotes.

Privatus prekių ženklas – 1 vietos vertinimo komisija neskyrė, 2 vieta atiteko Džiugui Valančauskui ir Justinai Steponavičiūtei už „Narvesen“ maisto ir gėrimų išsinešimui pakuotes, o 3 vieta – Džiugui Valančauskui ir Aivarui Bakanauskui už „Saulės pieno“ pakuotes.

Mišrioje kategorijoje – 1 vietos vertinimo komisija neskyrė, 2 vieta atiteko Žilvinui Stankevičiui už „Flowerscope“ pakuotes, o 3 vieta – Andriui Petkevičiui už „Wisdom Trash“ pakuotes.

Specialiuoju spaustuvės „Aurika“ prizu už fleksografinės spaudos panaudojimą apdovanotas Paulius Budrikis už pakuotes „Aras“. Visi į sceną lipę konkurso nugalėtojai taip pat gavo papildomas popieriaus tiekėjo „Antalis“ dovanas.   

Dalyvio paraiškas galėjo teikti Lietuvoje dirbantys bet kurios šalies dizaineriai bei Lietuvoje veikiančios įmonės, kurių pakuotės yra kurtos Lietuvoje. Komisija pakuotes vertino pagal penkis kriterijus: inovatyvumas, funkcionalumas ir naudojimo patogumas, ekologiškumas ir tvarumas, technologiniai sprendimai ir estetinė vertė.

Tikime, kad Lietuvos gamintojai bus įkvėpti kokybiško dizaino pakuočių pavyzdžių ir įgaus dar daugiau drąsos kurti aukštesnės pridėtinės vertės produktus.

Konkurso komisiją sudarė nepriklausomi dizaino, gamybos, marketingo bei mokslo srities ekspertai, taip pat konkurso organizatorių atstovai.

Šiais metais NAPA komisijos pirmininku buvo LGDA pirmininkas Gediminas Lašas, o jos nariai VDA Grafinio dizaino katedros lektorius Marius Žalneravičius, „Not Perfect | Y&R Vilnius“ dizaino vadovas Džiugas Valančauskas, „Market Smart“ įkūrėjas ir vadovaujantysis partneris Dainius Kalina, „PakMarkas“ inovatyvių projektų vadovas Dainius Turla, KTU Pakavimo inovacijų ir tyrimų centro vadovas doc. dr. Visvaldas Varžinskas ir „Žaliasis taškas“ generalinis direktorius Kęstutis Pocius.

„Tikime, kad Lietuvos gamintojai bus įkvėpti kokybiško dizaino pakuočių pavyzdžių ir įgaus dar daugiau drąsos kurti aukštesnės pridėtinės vertės produktus, galinčius konkuruoti ne tik Lietuvos, bet ir viso pasaulio rinkoje“, – sakė G. Lašas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis