Pirmasis pusmetis Klaipėdos konteinerių terminalui – su augimo ženklu

Klaipėdos konteinerių terminalas per pirmajį šių metų pusmetį įvairių krovinių krovos apimtis išaugino beveik 6 proc., iki 2,9 mln. tonų, kai tuo pačiu periodu 2022 metais krovos apimtys siekė – 2,8 mln. t.
Klaipėdos konteinerių terminalas
Klaipėdos konteinerių terminalas / Aurelijos Jašinskienės/15min.lt nuotr.

„Pirmojo pusmečio krovos rezultatus pavyko išlaikyti stabilius, nes didėjo konteinerių importo srautai. Kaip papildomas impulsas krovos rezultatuose atsispindi ir keltų linijos „TT-Line“ naujos krypties į Karslhamną atidarymas“, - teigia Klaipėdos konteinerių terminalo generalinis direktorius Vaidotas Šileika.

Per sausį - birželį konteinerių terminale perkrauta daugiau nei 239 tūkst. TEU konteinerių ir tai yra 17 proc. daugiau perkrautų konteinerių nei 2022 m. tuo pačiu laikotarpiu, kai krova sudarė – 203 tūkst. TEU.

„Generaliniai kroviniai vis intensyviau grįžo į konteinerius ir buvo transportuojami konteineriniais laivais“, - sako V.Šileika.

Ro-Ro (ratinės transporto priemonės) apimtys per pirmus šešis mėnesius sudarė 363 tūkst. tonų, t.y. 11 proc. daugiau lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2022 m. (325 tūkst.t).

Pasak KKT vadovo V.Šileikos, nuo balandžio pabaigos pradėtas aptarnauti papildomas keltų linijos maršrutas į Karslhamną, o pagal verslo segmento ir keleivių susidomėjimą šia kryptimi, pastebima, jog toks maršrutas buvo reikalingas.

Per pusmetį KKT terminaluose aptarnauti 614 laivai, o tai yra 11 proc. daugiau nei 2022 m. tuo pačiu metu.

KKT priklauso Klaipėdos terminalo įmonių grupei, vienijančiai krovos, logistikos, krovinių ekspedijavimo ir laivų agentavimo paslaugas teikiančias įmones. KKT darbuotojų skaičius sudaro 270, o bendras terminalo krovos pajėgumas siekia iki 7,5 mln. tonų krovinių per metus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis