VVT kelia atlyginimus darbuotojams

Prieš keletą mėnesių „Vilniaus viešojo transporto“ vadovavimą perėmęs Darius Aleknavičius ėmėsi darbų, o jų rezultatus pajus ir darbuotojai. Artimiausiu metu bus įgyvendintas pirmasis naujosios atlygio politikos etapas, kuris palies didžiausią įmonės dalį – autobusų ir troleibusų vairuotojus. Darbo užmokesčio kėlimui planuojama skirti 740 tūkst. eurų, rašoma pranešime spaudai.
/ Vilniaus viešojo transporto nuotr.

Gerėjanti motyvacinė sistema

Praėjusią savaitę įvykusiame ne eiliniame valdybos posėdyje, bendrovės generalinis direktorius Darius Aleknavičius kartu su komanda iškėlė klausimą dėl autobusų ir troleibusų vairuotojų atlyginimo kėlimo: „Dėl pandemijos šiuo metu įmonė patiria nemažus finansinius sunkumus, tačiau radome sprendimą, kaip didinti motyvaciją dėl sumažėjusios ridos atlyginimų pokyčius pajutusiems darbuotojams. Ir valdybos nariai tam pritarė. Tai pirmasis, bet itin svarbus žingsnis link visiems darbuotojams palankios atlygio politikos įgyvendinimo.“

Bendrovės vadovas teigia, kad naujoji atlygio politika palies daugiau nei pusę vairuotojų, kurių šiuo metu bendrovėje dirba daugiau nei 1200. 1-3 metų darbo patirtį turintiems vairuotojams planuojama skirti stažo priemokas, kurių anksčiau jie negaudavo. Taip pat daliai vairuotojų bus keliamos kvalifikacinės klasės.

Svarbu mažinti atskirtį tarp darbuotojų

Tolimesniems atlygio pokyčiams taip pat ruošiamasi. Įmonės valdyba įpareigojo bendrovę nuosekliai įgyvendinti atlygio politikos nuostatus, atliekant esminius atlygio sistemos pokyčius bei parengiant detalų veiklos procesų ir resursų optimizavimo planą. Manoma, kad į darbuotojų motyvavimą orientuota atlygio politika užtikrins „Vilniaus viešojo transporto“ kaip darbdavio patrauklumą, padidins veiklos efektyvumą bei konkurencingumą rinkoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis