Geriausieji išrinkti įvairiais pjūviais išanalizavus 2020-ųjų metų maisto užsakymų duomenis, atsižvelgus į klientų atsiliepimus bei kitus kriterijus. Prizininkams įteikti „auksiniai“ brokoliai, dalis partnerių galės didžiuotis ir platformos naudotojų komplimentus žyminčiais lipdukais ant restoranų durų.
„Bolt Food“ maisto plėtros vadovas Lietuvoje Ruslanas Savičius sako, kad idėja surengti Lietuvos, Latvijos bei Estijos partnerių apdovanojimus kilo norint atšvęsti susiformavusią maisto į namus kultūrą bei padėkoti partneriams, per karantiną paįvairinusiems klientų kasdienybę ir tiesiogine prasme suteikusiems jai įvairiausių skonių.
„Viešojo maitinimo įstaigoms pandemija smarkiai apribojo galimybę vystyti savo veiklas, o ištikimiems jų lankytojams – pasilepinti maistu mieste įprastomis sąlygomis. Didžiuojamės kiekvienu savo partneriu, išbandymų laikotarpiu nenuleidusiu rankų ir savo virtuvėse toliau kūrusiu kulinarinius šedevrus, kuriais galėjo mėgautis mūsų klientai“, – dėsto R.Savičius ir tikisi, kad restoranų apdovanojimai taps smagia platformos „Bolt Food“ tradicija.
Tarp populiariausiųjų: nuo salotų iki kebabų
Europoje pirmaujanti pavėžėjimo paslaugų platforma „Bolt“ įsipareigojusi mažinti ekologinį pėdsaką savo vystomose verslo vertikalėse, tarp jų ir „Bolt Food“ veikloje. Todėl apdovanojimuose itin reikšminga Žaliojo sprendimo (angl. Green Choice) kategorija, kuri atspindi viešojo maitinimo įstaigų filosofiją įvairiomis formomis prisidėti prie gamtos išsaugojimo. Statulėlė už tai įteikta salotų barui „Fresh Post“, patiekalus ruošiančiam iš vietinės kilmės produktų ir pristatančiam juos aplinkai draugiškose pakuotėse.
„Mums šis pasiekimas – simbolinis visapusiškai darnios draugystės simbolis. „Bolt Food“ pasižymi visomis geromis partnerio savybėmis: nuo mandagių kurjerių ir draugiško aptarnavimo iki ištikimų ir vis sugrįžtančių klientų, tad tikimės sėkmingai bendradarbiauti dar mažiausiai šimtmetį!“ – džiugiai komentuoja „Fresh Post“ verslo plėtros vadovė Lina Ševerenkienė.
Kaip geriausiai vertinama ir paklausiausia veganiška „Rosehip vegan bistro“ virtuvė tituluota kategorijoje Visiškai veganiškas (angl. Verified Vegan).
Vis dėlto daug dėmesio apdovanojimuose sulaukė ir greitojo maisto restoranai. Niekada nenuviliančiųjų (angl. Never Gonna Give You Up) kategorijoje laimėjimas atiteko „Mc`Donalds“. O tinklo „Jammi“ pasišventimas rūpintis išalkusiaisiais bet kuriuo paros metu neliko nepastebėtas ne tik Naktipiečių (angl. Midnight Munchies) kategorijoje. Paaiškėjo, kad ši vieta populiariausia ir tarp „Bolt“ komandos Lietuvoje darbuotojų ir už tai jie nusipelnė „auksinio“ brokolio „Bolt“ pasirinkimo kategorijoje (angl. „Bolt`s“ Pick).
Vienoje iš kategorijų – net trys laimėtojai
Itin didelė konkurencija buvo juntama Vietinių numylėtinių (angl. Loved by Locals) kategorijoje, kur pagrindinis kriterijus – aukščiausias ištikimų klientų vertinimas, todėl joje nuspręsta apdovanoti net tris partnerius: „i-lunch“, „Sushi City“ ir „Double Pizza“.
Paslėpto deimanto (angl. Hidden Gem) kategorijoje nugalėjo „Archie`s Burger“ – tai populiariausias puikiai vertinamas ir atokiau nuo miesto centro įsikūręs restoranas Vilniuje. Dėl milžinišku greičiu išaugusio klientų susidomėjimo vos pernai maisto tiekėjų gretas papildęs restoranas „Kinza“ sužibėjo kaip ryškiausia Kylanti žvaigždė (angl. Rising Star).
Daugiausia išskirtinių patiekalų gurmanams namuose paruošiantis ir geriausiai įvertintas restoranas „Da Antonio“ tapo kategorijos Palepink save (angl. Treat Yourself) prizininku, o gardų ir nebrangų maistą gaminantys „RHINO, the chubby unicorn“ apdovanoti kaip Geriausią kokybę už geriausią kainą (angl. Best Deal) siūlantys partneriai.