Generalinių krovinių, kuriems priskiriami kroviniai konteineriuose, mediena, geležies ir plieno gaminiai bei metalo konstrukcijos, šaldyti bei ro-ro kroviniai, Klaipėdos uoste šiemet krauta 10 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Šio segmento krova sudarė beveik 2,7 milijono tonų. Augo konteinerių, ro-ro, geležies ir plieno gaminių, metalo konstrukcijų, medienos produktų krova, šiek tiek mažiau krauta šaldytų krovinių.
Birių krovinių segmento krova, kurią daugiausia sudarė žemės ūkio produkcija, statybinės medžiagos, 2024 m. sausio–vasario mėnesiais Klaipėdos uoste siekė 1,8 mln. tonų. 8 procentais šiame segmente augusią krovą, palyginti ją su praėjusių metų sausio ir vasario mėnesiais, lėmė ūgtelėjusi žemės ūkio produktų, metalo laužo, statybinių medžiagų krova. Nuosmukis fiksuotas birių trąšų krovoje.
Skystų krovinių, t. y. naftos produktų, suskystintų gamtinių dujų, aliejų, šių metų sausio ir vasario mėnesiais perpilta 2 procentais daugiau nei tą patį praėjusių metų laikotarpį. Jų krova siekė 1,2 mln. tonų. Daugiausia bendros skystų krovinių apyvartai teigiamą įtaką darė augusi suskystintų gamtinių dujų ir skystų trąšų krova.
Klaipėdos uoste, pažvelgus į 2024 m. sausio–vasario mėnesio krovos statistiką ir palyginus ją su aplinkiniais Baltijos šalių uostais, krauta daugiausia krovinių.
Šių metų sausio–vasario mėnesiais Klaipėdos uoste fiksuota 820 laivų (sausakrūviai, tanklaiviai, keltai, mažieji ir kt.), uosto paslaugomis pasinaudojo 24 784 keleiviai.