Reikšmingas augimas
„Džiaugiamės, jog mumis pasitiki daugiau kaip 1,5 mln. klientų turinti įmonė. Partnerystė su „Ignitis” reiškia, kad tampame vienos iš svarbiausių Lietuvos įmonių klientų konsultantais. Mums tai – svarbus įvykis, prie kurio sėkmės prisidėjo visi įmonės skyriai”, – sakė „Planas Chuliganas” direktorius Dovydas Braukyla.
Pasak „Planas Chuliganas” klientų aptarnavimo skyriaus vadovės Birutės Jurkšienės, įmonėje nuo vasario pradžios buvo įdarbinti 123 klientų aptarnavimo specialistai, kurie buvo apmokyti atsakyti į užklausas telefonu bei live pokalbiu. „Per šį laikotarpį subūrėme stiprią profesionalų komandą, kuri, bendradarbiaujant su „Ignitis” atstovais, išmoko visas projekto subtilybes ir nuo ketvirtadienio yra šimtu procentų pasiruošę perimti visą skambučių srautą”, – džiaugėsi B. Jurkšienė.
Tikisi geriausios klientų patirties
„Ignitis“ privačių klientų padalinio vadovė Nerilė Mažeikienė akcentuoja aukštus bendrovės lūkesčius naujajam partneriui – konsultavimo kokybei, aptarnavimo greičiui ir sėkmingos kliento patirties užtikrinimui.
„Kiekvienas „Ignitis“ klientas mums svarbiausias, todėl atsakingai rinkomės partnerius, kurie, tikime, pagerins ir užtikrins gerą kliento patirtį. Tikimės, kad naujasis partneris padės mūsų klientui išspręsti tuos klausimus, į kuriuos atsakymo jis nerado bendrovės interneto svetainėje ar savitarnoje. Tikimės, kad klientas, jam prireikus, turės galimybę operatyviai gauti patikimą ir kompetentingą konsultaciją“, – komentavo N. Mažeikienė.
Pasak N. Mažeikienės, „Planas Chuliganas“ teiks konsultacijų telefonu paslaugas buitiniams „Ignitis“ klientams, konsultuos nepriklausomo ir visuomeninio elektros energijos tiekimo bei gamtinių dujų tiekimo klausimais. Taip pat teiks konsultacijas subjektams, atsiskaitantiems už elektros energijos ar dujų tiekimą buitinių vartotojų tarifais ir platformos eparkai.lt klientams.
„Planas Chuliganas” ir „Ignitis” vienu iš esminių tikslų klientų aptarnavimo srityje įvardija siekį, jog kliento patirtis po skambučio būtų geresnė nei prieš jį. „Tikimės, kad pasibaigus pokalbiui į klientų kasdienybę atnešime aiškios vertės ir geros patirties. Bendradarbiaudami tikrai pasieksime šį tikslą”, – sakė D. Braukyla.