Planuojama „Burger King“ užkandinių tinklo plėtra Baltijos šalyse: atsidarys ir Lietuvoje

Didžiausia Estijos laivininkystės bendrovė „Tallink Grupp“, įsigijusi tarptautinio greitojo maisto restoranų „Burger King“ frančizę Baltijos šalyse, pirmuosius jų Estijoje planuoja atidaryti artėjančią žiemą, Latvijoje ir Lietuvoje – pirmąjį 2020-ųjų pusmetį.
„Burger King“
„Burger King“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Frančizės sutartis pasirašyta 20-iai metų.

„Tallink Grupp“ spaudos tarnybos pranešime pažymima, jog dėl to Baltijos valstybėse planuojama sukurti beveik 800 naujų darbo vietų.

„2016-aisiais atidarėme „Burger King“ restoraną kelte „Star“. Dabar žengiame dar vieną istorinį plėtros žingsnį – Estijos, Latvijos ir Lietuvos gyventojams siūlysime garsųjį „Whopper“ mėsainį, taip pat visą populiarių „Burger King“ gaminių asortimentą“, – pareiškė „Tallink Grupp“ valdybos pirmininkas Paavo Nogene.

„Burger King“ užkandinių Baltijos šalyse valdymui „Tallink Grupp“ įsteigė antrinę įmonę „Tallink Fast Food“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis