Plėtrą numačiusi „Elektromarkt“ įstatinį kapitalą padidino 0,3 mln. eurų

Buitinės technikos ir elektronikos prekybos tinklą „Elektromarkt“ valdanti bendrovė „Mediashop“ kitąmet numato atnaujinti valdomą parduotuvių tinklą ir beveik 0,3 mln. eurų didina savo įstatinį kapitalą.
„Elektromarkt“parduotuvė Veiverių g. Kaune
„Elektromarkt“parduotuvė Veiverių g. Kaune / Bendrovės nuotr.

Registrų centro duomenimis, gruodžio pradžioje įmonės akcininkai nusprendė įmonės įstatinį kapitalą padidinti nuo 43,4 tūkst. eurų iki 333 tūkst. eurų.

„Toks sprendimas buvo priimtas kartu su atsinaujinusia kompanijos strategija – stipriai plečiame ir tobuliname parduotuvių tinklą, todėl svarbu užtikrinti sklandų bendrovės augimą. Šių metų rugsėjį atidarėme naują parduotuvę Kaune, kitąmet planuojame tinklą plėsti dar labiau, intensyviai investuojame į įrangos atnaujinimą, plečiame asortimentą naujomis prekių kategorijomis“, – BNS atsiųstame komentare teigė „Mediashop“ komercijos vadovas Vitalijus Tarasevičius.

Įmonės rinkodaros projektų vadovas Edvardas Brazaitis BNS teigė, kad šiuo metu 14 parduotuvių tinklą Lietuvoje valdanti „Mediashop“ šiemet atidarė vieną parduotuvę, o kitąmet numatoma atnaujinti esamas parduotuves, tačiau naujų atidaryti neketinama.

Praėjusiais metais bendrovės pardavimo pajamos siekė 51,2 mln. eurų, šiemet bendrovė planuoja pasiekti 52 mln. eurų apyvartą.

100 proc. „Mediashop“ akcijų priklauso bendrovei „Helios Real Estate“, ją lygiomis valdo Aleksandras Pščelovskis ir Boleslavas Tubelevičius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis