Po 84 metų „Olympus“ atsisako fotografijos įrangos verslo

Japonijos fotografijos ir medicinos įrangos gamintoja „Olympus“ pranešė planuojanti parduoti fotografijos įrangos verslą, pradėtą prieš 84 metus, ir daugiausiai dėmesio skirti medicinos įrangos gamybai.
Fotoaparatas
Fotoaparatas / 123RF.com nuotr.

„Olympus“ paskelbė, kad parduos padalinį privataus kapitalo fondui „Japan Industrial Partners“. Sandorio suma neatskleidžiama, o šalys tikisi jį užbaigti iki šių metų pabaigos.

Pirmąjį fotoaparatą „Olympus“ išleido 1936 metais ir daugelį metų buvo viena didžiausių fotografijos įrangos gamintojų pasaulyje.

Sėkmės viršūnę bendrovė pasiekė 8-ajame dešimtmetyje, kai garsūs fotografai reklamavo „Olympus“ fotoaparatus per televiziją.

Dešimtajame dešimtmetyje įmonė perėjo prie skaitmeninių fotoaparatų gamybos ir 2000-ųjų pradžioje užėmė antrąją vietą šioje rinkoje, nusileisdama tik „Sony“, rašo „The Wall Street Journal“.

Dar 2007 metais šis verslas atnešė „Olympus“ 3 mlrd. JAV dolerių pajamų, tačiau vėliau padėtis ėmė sparčiai keistis: plečiantis išmaniųjų telefonų rinkai, fotoaparatų paklausa smarkiai krito.

Praėjusiais finansiniais metais, pasibaigusiais kovo 31 dieną, fotografijos įrangos skyrius įmonei atnešė tik šiek tiek daugiau nei 400 mln. JAV dolerių pajamų. Be to, pastaruosius trejus metus jis buvo nuostolingas.

Išlaidų mažinimo priemonių, kurių bendrovė ėmėsi „pablogėjus darbo aplinkai, įskaitant, be kita ko, staigų rinkos sumažėjimą dėl išmaniųjų telefonų plėtros“, neužteko grįžti į pelningą lygį, teigė „Olympus“ atstovas.

Bendrovė pradėjo restruktūrizavimą po to, kai šių metų pradžioje JAV rizikos draudimo fondas „ValueAct Capital Management“, kuriam priklauso 5 proc. „Olympus“ akcijų, į endrovės valdybą skyrė du direktorius.

Pardavusi fotografijos įrangos skyrių, „Olympus“ visiškai sutelks dėmesį į medicininės diagnostikos įrangos, įskaitant endoskopus, gamybą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis