Po kritikos ir grasinimų boikotuoti „L'Occitane“ persigalvojo – uždaro parduotuves Rusijoje

Prancūzijos kosmetikos bendrovė „L'Occitane“ pranešė, kad uždarys savo parduotuves ir interneto svetainę Rusijoje, taip pakeisdama savo pirminį sprendimą palikti jas atidarytas.
L'Occitane parduotuvė
L'Occitane parduotuvė / 123RF.com nuotr.

Klientai grasino boikotuoti prekės ženklą, o šis teigė, kad palikdamas parduotuves atidarytas apsaugotų darbuotojus nuo galimų „atsakomųjų veiksmų“.

Tačiau penktadienį išplatintame pareiškime Prancūzijos kosmetiko įmonė teigė, kad parduotuves uždarys dėl „didžiulių žmonių kančių ir stiprėjančių karinių veiksmų Ukrainoje“.

„L'Occitane“ kosmetika prekiaujama daugiau kaip 3 085 mažmeninės prekybos vietose visame pasaulyje, o jos pardavimai praėjusiais metais siekė 1,5 mlrd. eurų (1,3 mlrd. svarų sterlingų).

Dar prieš kelias dienas įmonė BBC sakė, kad ilgai svarstė parduotuvių uždarymo klausimą, tačiau nutarė to nedaryti siekdama apsaugoti darbuotojus nuo galimų „atsakomųjų veiksmų“.

„Ypač nerimaujame dėl tų savo darbuotojų, kurie turi giminių Ukrainoje arba yra ukrainiečių kilmės“, – tada sakė įmonės atstovė spaudai.

Kartu įmonės atstovė teigė, kad kompanija griežtai smerkia „nepagrįstą ir neišprovokuotą“ Rusijos invaziją ir gerokai apribojo savo veiklą Rusijoje, sustabdė investicijų planus ir visas siuntas į šią šalį.

Konkuruojantys grožio prekių ženklai „L'Oreal“ ir „Estee Lauder“ yra tarp šimtų tarptautinių bendrovių, kurios, protestuodamos prieš karą, jau uždarė parduotuves ir nutraukė prekybą internetu Rusijoje.

Vakarų bendrovių uždarymas Rusijoje turi ne tik finansinių pasekmių, bet ir simbolinę reikšmę, nes prieš 30 metų žlugus komunizmui Sovietų Sąjungoje, jos vis dažniau dalyvavo šioje šalyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis