15min skaitytojas Justas skundėsi negalintis prisijungti prie mobilaus parašo, todėl negali dalyvauti e.varžytynėse. „Jos baigiasi už valandos, domėjausi vienu objektu, bet negaliu dalyvauti, nes mobilusis parašas neveikia, sutriko sistema. Tik paskambinus „Omnitel“ informacijos telefonu, man tai patvirtino“, – pasakojo Justas.
Jis teigė nežinantis, ar tai susiję su paskelbta informacija apie bendrą „Omnitel“ ir „Teo“ įmonę. Naktį į trečiadienį nuo „Omnitel“ ir „Teo“ pastatų buvo nukabinti seni įmonių logotipai, o juos pakeitė „Telia“ vardas. Taip bendra kompanija oficialiai pristatė savo susijungimą.
„Gal tai ir atsitiktinumas, bet mobiliuoju parašu naudojuosi jau pusmetį, ir tai pirmas kartas, kai sutrinka sistema. Ir tai nutiko šį rytą, kai buvo paskelbta naujiena apie bendrą įmonę“, – sakė skaitytojas.
„Sodra“ taip pat paskelbė apie sutrikimus „Omnitel“ tinkle. „Šiuo metu dėl „Omnitel“ infrastruktūros sutrikimų su „Omnitel“ el. parašu nėra galimybės nei prisijungti, nei pasirašyti elektroninių dokumentų. UAB „Telia“ šalina sutrikimus“, – rašoma „Sodros“ tinklalapyje.
„Telia Lietuva“ atstovai 15min patvirtino sutrikimą.
„Telia Lietuva“ turi išsiųsti 1,4 mln. SMS'ų, kad visuose mobiliuosiuose įrenginiuose „Omnitel“ pasikeistų į „Telia“. Dėl didelio žinučių srauto, tik dalis jų adresatą pasiekia be sutrikimų.
„Tai, ką matome, normalu. Kartais tinkle būna didesnis srautas. Gali būti pikų, bet neeilinių situacijų nėra. Jeigu jis mato „Telia LT“, vadinasi, viskas gerai. (…) Viskas vyksta sklandžiai“, – 15min sakė „Telia Lietuva“ vadovas Kęstutis Šliužas.
Tuo metu bendrovės technologijų vadovas Andrius Šemeškevičius aiškino, kad mobiliojo parašo sistema sutriko dėl keičiamų mobiliojo operatoriaus pavadinimų telefonuose.
„Kiekvienam telefone keičiasi pavadinimas iš „Omnitel“ į „Telia“. Tam yra siunčiami SMS. Tas srautas yra toks didelis, kad susidarė kamščiai. Mobilaus parašo paslauga veikia per tą patį SMS kanalą. Šis sutrikimas yra laikinas, jis susitvarkys. Aš tikiuosi, kad tai netruks ilgai“, – 15min sakė jis.
Bendrovės vadovai atsiprašinėjo ir aiškino, kad trukdžiai turėtų dingti jau greitai, tačiau nedrįso įvardinti, kiek yra tas „greitai“.
Popiet įmonės atstovas spaudai Andrius Stasiulaitis pranešė, kad trikdžiai buvo pataisyti. Kai kurie klientai mobiliuoju parašu negalėjo naudotis nuo 9 val. ryto iki 12.40 val. popiet.