Bavarijoje įsikūrusi grupė balandžio–birželio mėnesiais fiksavo 397 mln. eurų grynąjį pelną, kai sušvelnėjo dėl COVID-19 pandemijos įvesti apribojimai ir prasidėjo UEFA Čempionų lygos varžybos.
Pernai tuo pačiu laikotarpiu bendrovė fiksavo 295 mln. eurų nuostolius.
„Adidas“ tikisi, kad pardavimai šiais metais išaugs 20 proc., o grynasis pelnas sieks 1,4–1,5 mrd. eurų.
Optimistiška prognozė padaryta nepaisant „su COVID-19 susijusių apribojimų, visos pramonės tiekimo grandinės iššūkių ir geopolitinės situacijos“, sakoma „Adidas“ pranešime.
„Mūsų prekių ženklo stiprybė ir geresnė nei tikėtasi produktų paklausa leido pasiekti didesnes pajamas“, – pranešime spaudai sakė „Adidas“ generalinis direktorius Kasperas Rorstedas.
„Šis impulsas suteikia mums visiems pasitikėjimo didinti visų metų perspektyvą, nepaisant išorės iššūkių, su kuriais mūsų pramonė ir toliau susiduria“, – pridūrė jis.
Grupės pardavimai pagerėjo visuose regionuose, išskyrus Kiniją, kuri, palyginti su tuo pačiu trijų mėnesių laikotarpiu metais anksčiau, susitraukė 16 proc., nors bendrovė teigė, kad sumažėjimas atspindi stiprų atsigavimą antrąjį praėjusių metų ketvirtį.
Ir priešingai, Europoje ir Šiaurės Amerikoje pardavimai išaugo atitinkamai 99 ir 87 procentais.
„Adidas“ teigimu, antrąjį šių metų pusmetį ji tikisi spartesnių pardavimų, kuriuos paskatins daugybė naujoviškų produktų“, ir svarbūs sporto renginiai, tokie kaip šiuo metu vykstančios olimpinės žaidynės Tokijuje bei artėjantys futbolo sezonai Europoje ir Jungtinėse Valstijose.
Bendrovė toliau dengs išlaidas, susijusias su numatytu „Reebok“ pardavimu, apie kurį paskelbta vasario mėnesį įgyvendinant penkerių metų pokyčių planą. Gamintoja šiam tikslui atidėjo 200 mln. eurų.
Nepaisant praneštų geresnių rezultatų, „Adidas“ akcijų kaina išankstinės prekybos metu Frankfurto vertybinių popierių biržoje sumenko.