„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai
2020 02 17 /15:45

Atnaujinus IT sistemą, SEB interneto bankas vėl veikia be trikdžių

Vienam didžiausių Lietuvos komercinių bankų SEB pirmadienio naktį baigus diegti naują informacinių technologijų (IT) platformą, daliai klientų interneto bankas ir mobilioji programėlė vėl veikia be trikdžių. Tai praneša BNS.
SEB bankas
SEB bankas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Iki pietų buvo fiksuoti sutrikimai, dabar veikla normalizavosi. Galbūt vienas kitas pavienis atvejis gali pasitaikyti, kadangi nauja IT platforma, šiandien pirma diena, bet iš principo matome, kad veikla yra stabilizavusis“, – BNS sakė banko atstovė spaudai Ieva Dauguvietytė-Daskevičienė.

Savaitgalį SEB bankas diegė naują IT platformą ir atnaujino interneto banką, tačiau pirmadienį gyventojai skundėsi susidūrę su trikdžiais. Bankas perspėja, kad pirmadienį gali pasitaikyti interneto banko ir mobiliosios programėlės veiklos sutrikimų.

Vis dar kilo problemų

Nors SEB atstovai pirmadienį išplatintame pranešime spaudai teigė, jog banko klientai vėl gali naudotis interneto banku, mobiliąją programėle ir kitomis paslaugomis internetu, gyventojai tikina susidūrę su nesklandumais.

Prisijungti prie interneto banko per „Smart ID“ programėlę užtruko ilgiau nei įprastai.

Ekrano nuotr./SEB
Ekrano nuotr./SEB
Ekrano nuotr./SEB
Ekrano nuotr./SEB

SEB bankas atsiprašo

„Šiandien, pirmą dieną po naujos SEB banko IT platformos įdiegimo, prie SEB banko interneto banko ir mobiliosios programėlės jungiasi daugiau klientų negu įprastai, todėl tam tikrais atvejais daliai klientų interneto bankas ir mobilioji programėlė gali veikti lėčiau arba su sutrikimais.

Atsiprašome klientų dėl galimų nepatogumų ir dėkojame už kantrybę. Tokiais atvejais kviečiame klientus prie interneto banko ir mobiliosios programėlės jungtis šiek tiek vėliau.

Primename, kad visą naujausią informaciją apie paslaugų prieinamumą realiuoju laiku įdiegus IT platformą, klientai gali rasti SEB interneto svetainėje, adresu www.seb.lt/paslaugos“, – teigė 15min teigė SEB atstovė žiniasklaidai Ieva Dauguvietytė-Daskevičienė.

Po 14 val. atsiųstame kitame komentare I.Dauguvietytė-Daskevičienė patikino, jog sutrikimus, kai interneto bankas ir mobilioji programėlė daliai klientų veikė lėčiau arba su sutrikimais, bankas fiksavo iki pietų.

„Šiuo metu interneto bankas ir mobilioji programėlė veikia kaip įprastai. Kita vertus, ši diena yra pirmoji, kai veikiame su nauja IT platforma, todėl pavienių sutrikimų dar gali pasitaikyti. Iš anksto dėl to atsiprašome savo klientų“, – papildė SEB atstovė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų