Pokyčiai „Maxima“ parduotuvėse: nusipirkti drabužių bus galima tik keliais atvejais

Didžiausias šalies prekybos tinklas „Maxima“ ėmėsi pokyčių, kurie palies asortimentą. Numatyta, kad drabužiams skirti prekybos plotai mažės, o jų sąskaita bus plečiamas šviežio maisto pasirinkimas. Kaip informavo prekybos tinklo atstovas, šis pokytis jau atsirado dalyje parduotuvių, o likusios bus atnaujintos pagal planą.
„Maxima“
„Maxima“ / „Maxima“ nuotr.

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pirkėjai iki šiol galėjo nusipirkti ne tik maisto, bet ir drabužių bei avalynės.

Tačiau nuspręsta imtis pokyčių.

Komentare 15min prekybos tinklo „Maxima“ Pirkimų departamento direktorius Marius Tilmantas informavo, kad šiuo metu tinklas įgyvendina parduotuvių atnaujinimo projektą, kurio esmė – parduotuvėse pagal jų dydį suvienodinti ir išgryninti prekių asortimentą, atsižvelgiant į pirkėjų įpročius bei elgseną.

„Dėl šios priežasties mažiname drabužiams skirtus prekybos plotus ir reguliarų jų asortimentą, plėsdami šviežio maisto asortimentą ir jo prekybos plotus“, – komentavo M.Tilmantas.

Tai reiškia, kad reguliarus drabužių asortimentas mažės ir jais parduotuvėse bus prekiaujama tik tam tikrais sezonais arba jų pirkėjai galės rasti tam tikrų akcijų metu, kai bus taikomi specialūs pasiūlymai.

Šis pokytis jau įvyko pavienėse, taip pat XX ir XXX formato atnaujintose parduotuvėse, o likusios bus atnaujinamos pagal planą.

„Maximos“ pirkėjai pastaruoju metu galėjo pasigesti ir kai kurių maisto prekių, pavyzdžiui, „Pringles“ traškučių. Jų lentynos ištuštėjo po to, kai tinklui nepavyko susitarti su tiekėju.

Tinklas pastaruoju metu įgyvendino dar vieną pokytį – pakeitė savo lojalumo kortelių „Ačiū“ dizainą į mėlynos spalvos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis