Pokyčiai nuo rugsėjo 13 dienos: su galimybių pasu – į keturias „Lidl“ parduotuves

Nuo rugsėjo 13 d. galimybių pasas bus reikalingas keturiose prekybos tinklo „Lidl“ parduotuvėse. Iš viso Lietuvoje veikia 57 „Lidl“ parduotuvės, tačiau tik viena iš jų turi didesnį nei 1500 kv. m. prekybos plotą, o trys yra įsikūrusios didesniuose prekybos centruose. Galimybių pasą pateikti reikės apsiperkant trijose „Lidl“ parduotuvėse Vilniuje (Gedimino pr. 9, Ukmergės g. 256 ir Nidos g. 1) ir vienoje parduotuvėje Kaune (Pramonės pr. 6B), rašoma pranešime spaudai.
Lidl parduotuvė
Lidl parduotuvė / „Lidl“ nuotr.

Šiose parduotuvėse pirkėjų galimybių pasus mobiliaisiais įrenginiais tikrins apsaugos darbuotojai, jų viduje rekomenduojama ir toliau dėvėti apsaugines veido kaukes. Likusiose 53-jose „Lidl“ parduotuvėse, kurių prekybos salės plotas nesiekia 1500 kv. metrų, galimybių pasai tikrinami nebus, šiose parduotuvėse apsauginės veido kaukės išlieka privalomos. Visose parduotuvėse ir toliau bus prašoma laikytis saugaus 2 metrų atstumo, dezinfekuoti rankas, šviežių kepinių skyriuje mūvėti apsaugines vienkartines pirštines.

Visose „Lidl“ parduotuvėse ir toliau išliks galioti dar karantino metu įvesti griežti koronaviruso prevencijos reikalavimai – dezinfekuojami įvairūs parduotuvės paviršiai, padidinta parduotuvių ventiliacija, išlieka saugaus atstumo žymėjimas prie kasų. Pirkėjų saugumui užtikrinti, visi „Lidl“ parduotuvių darbuotojai ir toliau dėvės apsaugines veido kaukes.

Padidintas dėmesys „Lidl“ parduotuvėse ir toliau bus skiriamas ne tik pirkėjams, bet ir darbuotojams. Šiuo metu beveik 89 proc. „Lidl Lietuva“ įmonės darbuotojų yra pasiskiepiję, kiti reguliariai testuojasi arba planuoja pasiskiepyti artimiausiu metu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis