Populiariausi prekės ženklai Baltijos šalyse – „Google“ ir „Swedbank“, rodo tyrimų rezultatai

Sociologinių ir rinkos tyrimų bendrovės „Kantar Emor“ praėjusį mėnesį Baltijos šalyse atliktos apklausos rezultatai rodo, jog populiariausi prekės ženklai regione – „Google“ ir „Swedbank“.
„Swedbank“ centrinis pastatas
„Swedbank“ centrinis pastatas / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Sociologinių ir rinkos tyrimų bendrovės „Kantar Emor“ praėjusį mėnesį Baltijos šalyse atliktos apklausos rezultatai rodo, jog populiariausi prekės ženklai regione – „Google“ ir „Swedbank“.

„Google“ pirmauja populiariausių prekės ženklų Lietuvoje ir Estijoje reitinguose, o „Swedbank“ – Latvijoje. Pirmuosiuose šių reitingų dešimtukuose yra tik trys bendri prekės ženklai – „Google“, „Swedbank“ ir „Facebook“, – sakė bendrovės atstovas Aivaras Voogas.

„Kai kurie prekės ženklai užima stiprias pozicijas dviejose šalyje. Pavyzdžiui, „Telia“ patenka į pirmąjį dešimtuką Estijoje ir Lietuvoje, „Maxima“ – Lietuvoje ir Latvijoje. „Gmail“ populiariausias Lietuvoje ir Estijoje, o Latvijoje už jį populiaresnis „Inbox.lv“. „Youtube“ Latvijoje, kitaip nei Lietuvoje ar Estijoje, į pirmąjį dešimtuką nepatenka, – pridūrė jis.

Kiekviena iš trijų Baltijos šalių turi savo išskirtinius prekės ženklų favoritus – Estijoje tai – „Kalev“, Latvijoje – Laima“, o tokiu Lietuvoje laikytinas į septintąją poziciją įsiveržęs „Lidl“, kurio pirmosios parduotuvės pradėjo veikti mažiau nei prieš metus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis