„Porsche“ pernai susižėrė 28,7 mlrd. eurų pajamų – 0,2 mlrd. eurų daugiau nei užpernai.
Veiklos pelnas, neįskaitant vienkartinių veiksnių, sumenko nuo 4,4 mlrd. eurų iki 4,2 mlrd. eurų.
Gamintojas pranešime akcentavo sunkumus, su kuriais susidūrė dėl pandemijos, įskaitant laikiną daugelio atstovybių uždarymą, tačiau pažymėjo, jog nepaliaujamas pardavimų augimas pernai buvo fiksuojamas po nuosmukio pirmąjį ketvirtį.
Praėjusiais metais „Porsche“ pardavė daugiau kaip 272 tūkst. automobilių – tik 3 proc. mažiau nei 2019-aisiais. Vien tik „Taycan“ modelio elektromobilių, rinkai pristatytų užpernai gruodį, 2020-aisiais nupirkta per 20 tūkstančių.
Hibridai arba visiškai elektriniai automobiliai sudarė 17 proc. visų pardavimų pernai. „Porsche“ tikisi šį rodiklį iki 2025-ųjų padidinti iki 50 proc., o iki 2030 metų – iki daugiau kaip 80 procentų.