Įmonės grynasis pelnas augo 12 proc. iki 3,42 mlrd. eurų, o pardavimai padidėjo 19 proc. iki rekordinių 28,1 mlrd. eurų.
Pasak LVMH, pardavimai augo Europoje, Azijoje bei JAV, ypač populiarus buvo prekės ženklas „Louis Vuitton“.
Labiausiai padidėjo papuošalų ir laikrodžių pardavimai.
Pardavimai ketvirtąjį ketvirtį bent vienerius metus veikiančiose parduotuvėse augo 8 procentais.
LVMH, be kita ko, gamina aksesuarus („Louis Vuitton“ ir „Fendi“), konjaką, šampaną („Moet & Chandon“, „Dom Perignon“ ir „Veuve Cliquot“), laikrodžius („TAG Heuer“, „Hublot“, „Zenith“), juvelyrinius dirbinius („Chaumet“, „Fred“), drabužius („Givenchy“, „Loewe“, „Donna Karan“, „Marc Jacobs“ ir kt.), parfumeriją ir kosmetiką („Christian Dior“, „Guerlain“, „Givenchy“, „Kenzo“, „Sephora“ tinklas).