Prabangos prekių grupė LVMH užbaigė 2012 metus su rekordiniais pardavimais

LVMH, didžiausia pasaulyje prabangos prekių gamintoja, užbaigė 2012 metus su išaugusiu pelnu ir rekordiniais pardavimais.
„Louis Vuitton“ akiniai nuo saulės
„Louis Vuitton“ akiniai nuo saulės / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Įmonės grynasis pelnas augo 12 proc. iki 3,42 mlrd. eurų, o pardavimai padidėjo 19 proc. iki rekordinių 28,1 mlrd. eurų.

Pasak LVMH, pardavimai augo Europoje, Azijoje bei JAV, ypač populiarus buvo prekės ženklas „Louis Vuitton“.

Labiausiai padidėjo papuošalų ir laikrodžių pardavimai.

Pardavimai ketvirtąjį ketvirtį bent vienerius metus veikiančiose parduotuvėse augo 8 procentais.

LVMH, be kita ko, gamina aksesuarus („Louis Vuitton“ ir „Fendi“), konjaką, šampaną („Moet & Chandon“, „Dom Perignon“ ir „Veuve Cliquot“), laikrodžius („TAG Heuer“, „Hublot“, „Zenith“), juvelyrinius dirbinius („Chaumet“, „Fred“), drabužius („Givenchy“, „Loewe“, „Donna Karan“, „Marc Jacobs“ ir kt.), parfumeriją ir kosmetiką („Christian Dior“, „Guerlain“, „Givenchy“, „Kenzo“, „Sephora“ tinklas).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis