2016 12 02 /11:38

Pradedamas „Coca – Colos“ gamyklos Alytuje darbuotojų atleidimas

„Coca – Colos“ gamyklos Alytuje uždarymas – finišo tiesiojoje, planuojama, kad darbą ji baigs iki gruodžio 5-osios, o darbo neteks 70 žmonių, praneša „Verslo žinios“.
„Coca Cola“
„Coca Cola“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Gruodžio 5 dieną bus pradėtas atleidimo procesas ir truks visą gruodžio mėnesį. Atleidžiama 70 žmonių, o 8 darbuotojai Alytaus padalinyje liks dirbti“, – dienraščiui sakė „Coca – Cola HBC Lietuva“ komunikacijos vadovė Gabrielė Šerėnienė.

Anot G.Šerėnienės, gamyba Alytaus gamykloje jau užsibaigusi ir gamykla palaipsniui baigs savo darbą iki gruodžio 5 d. Teigiama, kad gamyklos darbuotojai jau sulaukė net 20 bendrovių pasiūlymų su 100 darbo pozicijų.

Rugsėjo pradžioje paskelbta, kad „Coca – Cola HBC“ uždarys gamyklą Alytuje ir gamybą perkels į Radzymino miestelį netoli Varšuvos.

Alytaus teritorinės darbo biržos direktorius Regimantas Mačiulis sako, kad kol kas į darbo biržą niekas iš „Coca – Colos“ darbuotojų nesikreipė.

„Coca – Cola HBC Lietuva“ taip pat skelbia, kad bendrovės Žmogiškųjų išteklių departamentas rengė susitikimus su Darbo biržos atstovais, kurių metu siekta sustiprinti galimybes rasti tinkamą darbą, informuoti apie valstybės paramą nedarbo metu, esamas laisvas pozicijas jų duomenų bazėje.

„Žmonėms buvo patarta, kaip tinkamai ruošti CV, pasirengti interviu dėl darbo, kalbėta apie psichologinius aspektus, susijusius su šiuo pokyčiu“, – rašoma „Coca – Cola HBC Lietuva“ pranešime spaudai.

Rugsėjo pradžioje paskelbta, kad „Coca – Cola HBC“ uždarys gamyklą Alytuje ir gamybą perkels į Radzymino miestelį netoli Varšuvos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis