Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Praėjusiais metais „Volfas Engelman“ pajamos augo 16,1 proc.

Per 2012 metus bendrovės pajamos sudarė 118 mln. litų. Tai 16.1 proc. daugiau palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, kai šis rodiklis siekė 102 mln. litų.
Marius Horbačauskas
Marius Horbačauskas / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

2012 metais alaus daryklos įvairių kategorijų gėrimų pardavimai sudarė 71,7 milijonus litrų ir 6,1 proc., palyginti su praeitu laikotarpiu, kai siekė 67,5 mln. litrų. Alaus pardavimai sudarė 47 mln. litrų, o tai yra 9.5 proc. daugiau nei pernai, kai siekė 42.9 mln. litrų.

Pasak bravoro generalinio direktoriaus Mariaus Horbačausko, augančių pardavimų priežastimi tapo sėkmingas naujų produktų bei prekės ženklų įvedimas į rinką bei sėkmingos investicijos į esamus prekės ženklus, produktų portfelio optimizavimas. „Pardavimai išaugo dėl aktyvesnių rinkodaros veiksmų ir pateiktų naujienų rinkai, ypač sėkmingi metai buvo alui ir Volfas Engelman prekės ženklui, kuris išaugo beveik 2 kartus ir pasiekė 4,5% rinkos“, – teigė alaus daryklos generalinis direktorius Marius Horbačauskas.

Labiausiai iš visų alaus daryklos gaminamų gėrimų kategorijų per 2012 metus augo alkoholinių kokteilių pardavimai. Į šį segmentą patenka tokie „Volfas Engelman“ siūlomi gėrimai kaip Jamaica, A.Le.Cog, G:N, Smile kokteiliai. Jų 2012 metų pardavimai, palyginus su pernai, išaugo net 26,1 proc. ir sudarė 3,4 mln. litrų. Nealkoholinių gėrimų kategorijoje „Volfas Engelman“ pardavimai per 2012 metus sudarė 1,05 mln. litrų, šios kategorijos augimui didžiausios įtakos turėjo „Angry Birds“ ir „Hello Kitty“ produktų pardavimai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos