Prancūzija dar nepanaudojo 75 proc. įsigytų „AstraZeneca“ vakcinos dozių

Prancūzijos vyriausybė antradienį susidūrė su spaudimu paspartinti skiepijimo nuo COVID-19 programą, kai nauji duomenys parodė, kad trys iš keturių pristatytų „AstraZeneca“ vakcinos dozių dar nėra panaudotos.
„AstraZeneca“ vakcina
„AstraZeneca“ vakcina / „Scanpix“ nuotr.

Vienas sveikatos apsaugos ministerijos pareigūnas antradienį žurnalistams teigė, kad iš 600 tūkst. dozių, pristatytų į sveikatos centrus nuo vasario pradžios, sunaudota tik ketvirtadalis.

„Kyla problemų dėl vakcinos naudojimo <...> nes matome, kad apie 75 proc. dozių dar nepanaudotos“, – pranešė pareigūnas žurnalistams, prašydamas nenurodyti jo tapatybės.

Pirmadienio vakarą Prancūzija ėmėsi plėsti gyventojų, kuriuos galima skiepyti anglų–švedų įmonės sukurta vakcina, grupę. Vakcina iki šiol buvo siūloma tik medicinos ir priežiūros personalui, jaunesniems nei 65 metų žmonėms bei 50–64 metų žmonėms, priklausantiems didelės rizikos grupėms.

Ankstesnėse rekomendacijose buvo siūloma šia vakcina neskiepyti vyresnių nei 65 metų asmenų, tačiau sveikatos apsaugos ministras Olivier Veranas (Olivjė Veranas) pakeitė šią poziciją gavęs naujų duomenų, rodančių vakcinos efektyvumą.

„Dabar, kai turime gerų žinių apie „AstraZeneca“ vakciną, savo vakcinacijos strategijoje būtinai turime rasti vietą šiai vakcinai“, – teigė O.Veranas.

Prancūzijos vyriausybė kritikuojama dėl lėtos ir pernelyg biurokratinėmis kliūtimis apkrautos vakcinavimo kampanijos.

Šalis gerokai atsilieka nuo kaimyninės Didžiosios Britanijos, taip pat Vokietijos ir Italijos.

Jeigu jums kyla klausimų dėl COVID-19 vakcinos, siųskite juos mūsų redakcijai el. pašto adresu skiepai@15min.lt

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis