Prancūzija skyrė „Microsoft“ 60 mln. eurų baudą

Prancūzijos privačių duomenų apsaugos institucija ketvirtadienį paskelbė skyrusi JAV technologijų milžinei „Microsoft“ 60 mln. eurų (64 mln. JAV dolerių) baudą už reklaminių slapukų naudojimą vartotojų įrenginiuose.
„Microsoft“
„Microsoft“ / 123RF.com nuotr.

Didžiausią 2022 metais baudą skyrusi Prancūzijos nacionalinė informacinių technologijų ir pilietinių laisvių komisija (CNIL) teigė, kad „Microsoft“ paieškos sistemoje „Bing“ nebuvo naudojama sistema, leidžianti vartotojams atsisakyti slapukų taip pat, kaip juos priimti.

Prancūzijos reguliavimo institucija atliko tyrimą ir nustatė, kad „vartotojams apsilankius minėtoje svetainėje slapukai buvo įrašyti į jų įrenginius be jų sutikimo, o šie slapukai, be kita ko, buvo naudojami reklamos tikslais“.

Prievaizdė taip pat „pastebėjo, kad nėra mygtuko, leidžiančio taip lengvai atsisakyti slapukų įdiegimo, kaip su juo sutikti“.

CNIL teigimu, bauda iš dalies pateisinama dėl pelno, kurį bendrovė gavo iš reklamos pelno, netiesiogiai gauto iš duomenų, surinktų naudojant slapukus – mažyčius duomenų failus, kurie stebi vartotojų naršymą internete.

Bendrovei duoti trys mėnesiai problemai ištaisyti, o papildomai gali būti skirta 60 tūkst. eurų bauda už kiekvieną uždelstą dieną.

Praėjusiais metais CNIL pareiškė, kad visus metus tikrins svetaines, kurios nesilaikys žiniatinklio slapukų naudojimo taisyklių.

Praėjusiais metais CNI nubaudė „Google“ ir „Facebook“ atitinkamai 150 mln. ir 60 mln. eurų baudomis už panašius pažeidimus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų