Prancūzijos farmacininkė „Sanofi“ gali padėti varžovėms gaminti vakcinas nuo COVID-19

Didžiausia Prancūzijos farmacijos įmonė „Sanofi“ gali padėti gaminti užsienyje sukurtas vakcinas nuo COVID-19, kol sukurs savąją, penktadienį pareiškė Prancūzijos pramonės ministrė Agnes Pannier-Runacher.
Buvusiame pašte įrentas vakcinacijos punktas
„Pfizer“ / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Radijui „Radio Classique“ duotame interviu ministrė pažymėjo, kad greičiausiai prancūzų įmonė galėtų padėti gaminti „BioNTech“ kartu su „Pfizer“ sukurtą vakciną, taip pat „Johnson ir Johnson“ priklausančios bendrovės „Janssen“ sukurtą vakciną.

Pasaulis šiuo metu deda pastangas sukurti ir pagaminti pakankamai vakcinų nuo COVID-19, o vakcinacijos mastą stabdo ribotos vakcinų dozių atsargos ir logistikos apribojimai.

Prancūzija dėjo dideles viltis, kad jos farmacijos milžinė „Sanofi“ prisidės prie pirmosios skiepijimo kampanijos, tačiau bendrovės vakcina nebus paruošta iki metų pabaigos.

A.Pannier-Runacher teigė pradėjusi derybas su „Sanofi“, kad ši veiktų kaip kitų firmų subrangovė, kol užbaigs kurti savo vakciną.

Pati bendrovė teigė naujienų agentūrai AFP, jog vertina „technines galimybes laikinai atlikti kai kuriuos gamybos etapus, siekiant paremti kitas vakcinų nuo COVID-19 gamintojas“, tačiau neįvardijo nei „BioNTech“, nei „Janssen“.

Derybos vis dar yra „labai ankstyvoje stadijoje“, pridūrė bendrovė.

A.Pannier-Runacheris teigė, kad pagrindinis klausimas yra tas, ar „Sanofi“ turi pakankamai pajėgumų pradėti gaminti vakcinos dozes.

Ministrė atmetė kritiką dėl „Sanofi“ vėlavimo kuriant vakciną, sakydama, kad įmonė vėlavo tik „trimis mėnesiais“, palyginti su liepos mėnesio tikslu, ir kad jos rezultatai yra „labai geri“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis