„Susijungimo su „Fiat-Chrysler“ projektas tebeišlieka gera galimybe“, – pareiškė Prancūzijos finansų ministras Bruno Le Maire žurnalistams Tokijuje, kur jis susitiko su Japonijos pareigūnais po šį savaitgalį vykusio Didžiojo dvidešimtuko (G-20) finansų ministro susitikimo.
Visgi ministras pridūrė, kad bet koks susijungimas turėtų užtikrinti „Renault“ aljanso su Japonijos automobilių gamintojomis „Nissan“ ir „Mitsubishi Motors“ „ilgaamžiškumą“ bei išsaugoti darbo vietas Prancūzijoje.
Gegužės 27 dieną „Fiat-Chrysler“ apstulbino automobilių pramonę pasiūlydama „Renault“ „lygiųjų susijungimą“, kuris – kartu su „Renault“ partnerėmis Japonijoje „Nissan“ ir „Mitsubishi Motors“ – leistų sukurti pasaulinę automobilių gamybos grupę.
Naujoji grupė taptų didžiausia pasaulyje, o bendrieji pardavimai siektų maždaug 15 mln. automobilių.
„Volkswagen“ ir „Toyota“ pardavimai, pavyzdžiui, iš viso siekia apie 10,6 mln. vienetų.
Visgi praeitą savaitę „Fiat-Chrysler“ netikėtai atsiėmė pasiūlymą, teigdama, kad dėl politinio pasipriešinimo Paryžiuje derybos tapo „netikslingomis“.
Šeštadienį B.Le Maire pareiškė naujienų agentūrai AFP, kad Paryžius gali apsvarstyti galimybę sumažinti 15 proc. „Renault“ akcijų paketą, jei tai paskatintų „tvirtesnį“ aljansą tarp bendrovės ir jos partnerių Japonijoje.
Taip pat finansų ministras pareiškė, kad prieš svarstydama susijungimus su kitomis bendrovėmis, „Renault“ turėtų sutelkti dėmesį į savo santykius su „Nissan“, kurie pašlijo nuo tada, kai dėl kaltinimų finansiniais nusižengimais buvo suimtas aljanso vadovas Carlosas Ghosnas.
„Priešingu atveju, egzistuoja rizika, kad viskas sugrius kaip kortų namelis“, – įspėjo B.Le Maire.