Prancūzijos prekybos tinklas „Carrefour“ perka Brazilijos „Grupo Big“ už 1,1 mlrd. eurų

Prancūzijos prekybos centrų milžinė „Carrefour“ trečiadienį pranešė perkanti Brazilijos maisto produktų mažmenininkę „Grupo Big“ už 1,1 mlrd. eurų.
„Carrefour“
„Carrefour“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

„Carrefour“, neseniai nesėkmingai mėginusi perimti Kanados parduotuvių tinklą „Couche-Tard“, teigė perkanti Brazilijos „Grupo Big“ iš amerikiečių privataus kapitalo įmonės „Advent International“ bei JAV mažmeninės prekybos milžinės „Walmart“.

„Mūsų įmonė stiprina konkurenciją, o „Grupo Big“ įsigijimas taps svarbia „Carrefour“ padalinio Brazilijoje transformacijos akimirka“, – sakoma Prancūzijos bendrovės generalinio direktoriaus Alexandre'o Bompard'o pranešime.

Šis sandoris, didžiausias nuo tada, kai A.Bompard‘as perėmė įmonės vairą 2017 metais, atitinka įmonės strategiją stiprinti augimą išorėje, stiprinant pozicijas pagrindinėse rinkose, pareiškė bendrovės vadovas.

„Grupo Big“ yra trečias pagal dydį prekybos centrų tinklas Brazilijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Aukščiausios klasės kavos aparatai: ar verta į juos investuoti?
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai