Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Prancūzijos prekybos tinklas gėdina prekės ženklus: žymi sumažėjusias pakuotes

Prancūzijos prekybos centrų tinklas „Carrefour“ ėmė žymėti prekes, kurių pakuotės ar taros sumažėjo, išlaikant ankstesnę jų kainą, rašo leidinys „The Guardian“.
„Carrefour“
„Carrefour“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Prancūzija Kaina

„Carrefour“ savo parduotuvėse Prancūzijoje paženklino 26 produktus etiketėmis, ant kurių užrašyta: „Šio produkto kiekis arba svoris sumažėjo, o faktinė tiekėjo kaina padidėjo“.

Pavyzdžiui, „Carrefour“ teigė, kad „PepsiCo“ gaminamos „Lipton“ šaltosios arbatos be cukraus su persikų skoniu butelis nuo 1,5 litro sumažėjo iki 1,25 litro (0,33 galono), todėl faktinė litro kaina padidėjo 40 proc.

„Nestlé“ gaminamų mišinių kūdikiams „Guigoz“ svoris sumažėjo nuo 900 g iki 830 g, o „Unilever“ gaminamų ledų „Viennetta“ – nuo 350 g iki 320 g.

„Akivaizdu, kad šių produktų stigmatizavimo tikslas – priversti gamintojus persvarstyti savo kainodaros politiką“, – interviu sakė „Carrefour“ komunikacijos su klientais direktorius Stefenas Bompais.

„Carrefour“ tokiu būdu siekia paveikti bendroves, gaminančias tokią produkciją, kad jos sumažintų ne tik pakuotes, bet ir produkcijos kainas.

Į leidinio prašymą pateikti komentarą „PepsiCo“ neatsakė. „Nestlé“ ir „Unilever“ atsisakė komentuoti tokį savo sprendimą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai