„Carrefour“ savo parduotuvėse Prancūzijoje paženklino 26 produktus etiketėmis, ant kurių užrašyta: „Šio produkto kiekis arba svoris sumažėjo, o faktinė tiekėjo kaina padidėjo“.
Pavyzdžiui, „Carrefour“ teigė, kad „PepsiCo“ gaminamos „Lipton“ šaltosios arbatos be cukraus su persikų skoniu butelis nuo 1,5 litro sumažėjo iki 1,25 litro (0,33 galono), todėl faktinė litro kaina padidėjo 40 proc.
„Nestlé“ gaminamų mišinių kūdikiams „Guigoz“ svoris sumažėjo nuo 900 g iki 830 g, o „Unilever“ gaminamų ledų „Viennetta“ – nuo 350 g iki 320 g.
„Akivaizdu, kad šių produktų stigmatizavimo tikslas – priversti gamintojus persvarstyti savo kainodaros politiką“, – interviu sakė „Carrefour“ komunikacijos su klientais direktorius Stefenas Bompais.
„Carrefour“ tokiu būdu siekia paveikti bendroves, gaminančias tokią produkciją, kad jos sumažintų ne tik pakuotes, bet ir produkcijos kainas.
Į leidinio prašymą pateikti komentarą „PepsiCo“ neatsakė. „Nestlé“ ir „Unilever“ atsisakė komentuoti tokį savo sprendimą.