Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Prancūzijos sporto prekių milžinė „Decathlon“ žengia į Baltijos šalis

Prancūzijos sporto prekių prekybos ir gamybos milžinė „Decathlon“ žengia į Baltijos šalis. Įmonė startuoja su internetine prekyba, o vėliau bus sprendžiama ir dėl parduotuvių atidarymo.
„Decathlon“
Decathlon" / „Decathlon“ feisbuko paskyros nuotr.

Savo veiklą įmonė ketina vykdyti iš Vilniaus, ateityje neatmetama galimybė, jog Lietuvoje ar kitoje Baltijos valstybėje bus pastatytas bendrovės prekių tiekimo sandėlis, ieškoma gamybos partnerių.

„Šiuo metu mes plečiamės ir ieškome galimybių išplėsti „Decathlon“ veiklą Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Savo veiklą pradedame nuo internetinės prekybos ir remiantis grįžtamuoju ryšiu svarstysime galimybę atidaryti fizinę parduotuvę. Įvertinę internetinės prekybos sėkmę spręsime, kuriame mieste mums būtų parankiausia įsikurti, tačiau šiuo metu Vilnius tam būtų palankiausia vieta“, – BNS teigė liepos viduryje įregistruotos bendrovės „Decathlon Lietuva“ vadovas Nicolas Fogola.

Pasak jo, įmonė nėra nusistačiusi termino, iki kada ketina apsispręsti dėl savo plėtros Lietuvoje ir Baltijos regione. N.Fogolos teigimu, šiuo metu regione jis dirba vienas, tačiau vėliau komanda turėtų išaugti.

„Šiuo metu tikslas yra pajausti aplinką, įvertinti verslo plėtros galimybes, sukurti internetinės prekybos svetainę ir pasiūlyti savo produktus klientams. (...) Lietuva yra įdomi šalis, turinti gerą požiūrį į sportą. Tai taip pat yra didžiausia Baltijos šalių rinka, esanti arčiausiai kitų Europos rinkų, kuriose mes veikiame“, – Lietuvos pasirinkimo motyvus dėstė N.Fogola.

„Decathlon Lietuvos“ vadovas teigė, kad įmonė šiuo metu nekelia konkrečių apyvartos planų, o į konkurenciją su kitais rinkos dalyviais žvelgia palankiai.

„Šiame versle yra vietos visiems, priklausomai nuo to, kas yra tavo tikslinė auditorija. Kuo daugiau žmonių sportuos, tuo daugiau veiklos mes turėsime. Taip, yra „Sportland“, yra tokių prekės ženklų kaip „Nike“, „Adidas“ ar „SportsDirect“, kurie čia jau įsikūrę, tačiau manau, kad kuo daugiau žmonių sportuos, tuo tas rinkos pyragas tik augs“, – kalbėjo N.Fogola.

Šiuo metu vartotojams įsigijus prekę iš „Decathlon“ svetainės, ji atgabenama iš Jungtinės Karalystės, tačiau ateityje, pasak N.Fogolos, prekių paskirstymo vieta galėtų atsirasti ir Lietuvoje. Įmonės vadovo teigimu, kol kas prekių sandėlio regione klausimas nėra svarstomas, todėl daugiau detalių jis pateikti negali

„Decathlon“ ne tik prekiauja sporto bei laisvalaikio prekėmis, tačiau ir pati jas gamina. N.Fogola neatmetė, kad ateityje dalis gamybos galėtų būti vykdoma ir Lietuvoje.

„Kol kas tai nėra mūsų artimiausiuose planuose, bet taip, tai galėtų būti, jei rastume geras paslaugas, gerą kokybę, gerus gamintojus, tuomet kodėl ne. Pavyzdžiui, Estijoje dirbame su partneriais, kurie mums gamina irklus. Judėdami į priekį jokiai galimybei neuždarome durų“, – teigė „Decathlon Lietuvos“ vadovas.

Registrų centro duomenimis, vienintelė liepos viduryje įregistruotos „Decathlon Lietuvos“ akcininkė yra Prancūzijos „Decathlon“. Naujos įmonės įstatinis kapitalas – 0,5 mln. eurų.

Daugiau nei prieš 40 metų prancūzo Michelio Leclercqo įsteigta bendrovė „Decathlon“ šiuo metu veikia 28-iose pasaulio valstybėse ir turi apie 1,2 tūkst. parduotuvių. Didžiausi parduotuvių tinklai yra Prancūzijoje (301), Kinijoje (214), Ispanijoje (149) ir Italijoje (113). Bendrovė taip pat turi 46 parduotuves Lenkijoje bei 49-ias Rusijoje.

10 mlrd. eurų apyvartą pernai pasiekusioje įmonių grupėje dirba apie 78 tūkst. darbuotojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos