Kitaip negu vokiečių mažų kainų parduotuvių tinklas „Lidl“, „Auchan“ Baltijos šalyse neketina statyti savo parduotuvių ir, matyt, planuoja įsigyti kurį nors iš Baltijos šalyse jau veikiančių prekybos tinklų.
Estų portalas postimees.ee rašo, jog tarp galimų įsigijimo taikinių minimas prekybos tinklas „Maxima“, tačiau portalo cituojama didžiausios Baltijos šalyse mažmeninės prekybos grupės „Maxima Grupė” komunikacijos vadovė Monika Stonkutė pareiškė, jog grupė planuoja stiprinti pozicijas Baltijos šalyse, o ne mažinti savo veiklos šiose rinkose, įskaitant Estijos, mastą.
Ji taip pat pažymėjo, kad, atsirandant naujam rinkos dalyviui, didėja konkurencija, o tai duoda naudos ir vartotojams, ir patiems prekybininkams.
„Auchan“ spaudos tarnyba neatsakė į žurnalistų prašymus pateikti komentarų.
„Auchan“ visame pasaulyje valdo 4,084 tūkst. parduotuvių tinklą. 2018 bendros bendrovės įplaukos pasiekė 50 mlrd. eurų.