„Pamatėme vienu metu, kad kokie 200–300 „Telios“ klientų gavo pranešimus po paros laiko, kai mes išsiuntėme, nors mūsų sistema rodo, kad išsiuntėme. Tad reiškia, kad problema kažkur yra su operatoriumi. Bandysime pasiaiškinti, kas ten kur strigo“, – 15min dar šeštadienį situaciją komentavo R.Požėla.
Nors jis tikino, kad absoliuti dauguma Lietuvos gyventojų įspėjimus gavo laiku, žadėjo aiškintis situaciją.
„Telia“ atstovas spaudai Audrius Stasiulaitis 15min pateikė kiek kitą versiją.
Gyventojų perspėjimo ir informavimo sistema (GPIS) naudoja ne įprastas SMS žinutes, siunčiamas adresato kitam adresatui, tam naudojama „Cell Broadcast“ paslauga, kuri siunčia pranešimus „nuo vieno iki daugelio“. Ši technologija plačiai naudojama gyventojų perspėjimo sistemose ir kitose valstybėse.
A.Stasiulaičio teigimu, šiuos pranešimus gyventojams siunčia ne „Telia“, o PAGD partneris „NT Service“ – jo žiniomis, trikdžiai įvyko būtent šios įmonės sistemoje.