01 06

Pranešimų detektyvas: kas kaltas dėl pasikartojančių perspėjimų apie vėją?

Dalis „Telia“ abonentų ugniagesių-gelbėtojų įspėjimus apie savaitgalį siautusią pūgą į telefonus gavo dukart: penktadienį ir po paros, šeštadienį. Nors ugniagesių vadas Renatas Požėla tikino, kad ši klaida įvyko tik su „Telia“ klientais, bendrovės atstovai tikina, jog jie – niekuo dėti ir kritikos strėles nukreipia į patį Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentą (PAGD) bei jo partnerius.
Renatas Požėla
Renatas Požėla / 15min montažas

„Pamatėme vienu metu, kad kokie 200–300 „Telios“ klientų gavo pranešimus po paros laiko, kai mes išsiuntėme, nors mūsų sistema rodo, kad išsiuntėme. Tad reiškia, kad problema kažkur yra su operatoriumi. Bandysime pasiaiškinti, kas ten kur strigo“, – 15min dar šeštadienį situaciją komentavo R.Požėla.

Nors jis tikino, kad absoliuti dauguma Lietuvos gyventojų įspėjimus gavo laiku, žadėjo aiškintis situaciją.

„Telia“ atstovas spaudai Audrius Stasiulaitis 15min pateikė kiek kitą versiją.

Gyventojų perspėjimo ir informavimo sistema (GPIS) naudoja ne įprastas SMS žinutes, siunčiamas adresato kitam adresatui, tam naudojama „Cell Broadcast“ paslauga, kuri siunčia pranešimus „nuo vieno iki daugelio“. Ši technologija plačiai naudojama gyventojų perspėjimo sistemose ir kitose valstybėse.

A.Stasiulaičio teigimu, šiuos pranešimus gyventojams siunčia ne „Telia“, o PAGD partneris „NT Service“ – jo žiniomis, trikdžiai įvyko būtent šios įmonės sistemoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Aukščiausios klasės kavos aparatai: ar verta į juos investuoti?
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai