Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pranešusi apie nuostolingą pirmąjį ketvirtį, turizmo milžinė TUI tikisi atsigavimo vasarą

Vokietijos turizmo milžinė TUI pareiškė esanti įsitikinusi, jog vasarą pajus rinkos atsigavimą, nepaisydama to, kad antradienį pranešė apie pirmąjį finansinių metų ketvirtį 803 mln. eurų siekusius grynuosius nuostolius.
„TUI“
„TUI“ / „Scanpix“/„PA Wire“/„Press Association Images“ nuotr.

Pasak operatorės, spalio–gruodžio mėnesio jos pajamos susitraukė 88 proc. iki 468 mln. eurų.

Valstybės paramą prasidėjus COVID-19 pandemijai užsitikrinusi grupė taip pat pranešė apie pakoreguotus 699 mln. eurų veiklos nuostolius, kurie dar labiau pablogino ir taip neigiamą ne sezono meto balansą.

Vis dėlto operatorės generalinis direktorius Fritzas Joussenas teigė esantis įsitikinęs, jog vasarą padėtis pagerės, o pasitikėjimo suteikia vakcinavimo kampanija Jungtinėje Karalystėje, kuri yra viena pagrindinių operatorės rinkų.

TUI iki šiol užregistravo 2,8 mln. užsakymų 2021 metų vasarai – maždaug 56 proc. užsakymų kiekio, fiksuoto tuo pačiu laikotarpiu 2019 metais.

„Kaip ir tikėtasi, klientai užsakymus vasaros atostogos šiais metais pateiks daug vėliau nei įprastai. Visgi paklausa išlieka didelė, žmonės nori keliauti", – pabrėžė F.Joussenas.

Vidutinės kainos šiais metais padidėjo 20 proc., palyginti su 2019 metais, tuo tarpu grupė sumažins turizmo pasiūlymų penktadaliu.

Sausio mėnesį TUI akcininkai patvirtino trečiąjį vyriausybės 1,8 mlrd. eurų pagalbos paketą, numatantį galimybę valstybei tapti operatorės akcininke.

Dar prieš tai Vokietijos vyriausybė krizės ištiktai grupei jau buvo skyrusi 3 mlrd. eurų paramą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?