Prasideda registracija į „Kanų liūtų“ kūrybiškumo konkursą „Jaunieji liūtai“

Jaunieji reklamos kūrėjai šiais metais vėl turės galimybę parodyti savo kūrybiškumą ir susigrumti dėl galimybės atstovauti Lietuvai konkurse „Jaunieji liūtai“, vykstančiame „Kanų liūtų“ festivalio metu.
Liūtas tavęs laukia
Liūtas tavęs laukia

„Kanų liūtai“ – tai didžiausias pasaulyje reklamos ir komunikacijos specialistams skirtas renginys, kasmet į Prancūziją sutraukiantis keliolika tūkstančių dalyvių iš viso pasaulio. Nacionalinio konkurso atrankos etapas, kurį organizuoja „15min grupė“ kartu su partneriu reklamos ir kūrybiškumo mokykla „The Atomic Garden“, vyks balandžio 18–20 d.

Registracija į konkursą ir reklamos kūrybinę sesiją jau prasidėjo bei vyks iki balandžio 15 d. puslapyje www.kanuliutai.lt.

Konkurso metu dalyvių poros turės sukurti ir pateikti komisijai kūrybinį skaitmeninės reklamos sprendimą bei sprendimą spaudos maketui. Viso konkurso metu dalyviams padės „The Atomic Garden“ deleguoti mentoriai – mokyklos mokytojai Mantas Velykis, Renata Šarkauskaitė, Rimantas Stanevičius, Gabrielius Jucevičius, Giedrė Ona Šileikytė bei Marius Poškus.

Šiemet konkurso dalyviai gilinsis į miškų ir jų išsaugojimo temą bei ieškos kūrybinio sprendimo stiprinant visuomenės suvokimą apie miškų svarbą ir ateitį. Konkrečią užduotį dalyviai sužinos kūrybinės sesijos metu balandžio 18 d.

„Jaunųjų liūtų“ konkursą Lietuvoje organizuojančios „15min grupės“ rinkodaros ir vystymo vadovė Gabrielė Burbienė sako, kad konkurso temą padiktavo augantis visuomenės įsitraukimas į miško temą.

„Pastarieji metai kaip niekad ryškiai parodė, kad medžiai ir miškai nėra tik institucijų ir politikų reikalas. Visuomenė jau nekart pademonstravo susitelkimą konkrečių medžių išsaugojimo klausimais. Tuo tarpu instituciniame ir politiniame lygmenyje nėra bendros vizijos, kaip Lietuvą išryškinti kaip žalią, miškingą, tvarią šalį.

Gedmanto Kropio / BNS nuotr./Gabrielė Burbienė
Gedmanto Kropio / BNS nuotr./Gabrielė Burbienė

15min misija – gerai informuota, kritiškai mąstanti ir auganti visuomenė. Todėl siekiame šviesti ir įgalinti visuomenę tokiu kultūriškai ir ekonomiškai svarbiu klausimu“, – sako G. Burbienė.

„Jaunųjų liūtų“ konkursas pradedantiems kūrybininkams – geriausia galimybė pasirodyti tarptautinėje arenoje ar bent jau atkreipti dėmesį vietinėje rinkoje. Be to, nagrinėdami socialiai jautrias temas, jie turi progą išreikšti savo požiūrį, pasiūlyti drąsius būdus spręsti visuomenei aktualias problemas“, – tikino „The Atomic Garden“ direktorius Aivaras Šičkus.

Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr./Aivaras Šičkus
Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr./Aivaras Šičkus

Konkurse gali dalyvauti reklamos, žiniasklaidos planavimo, skaitmeninių sprendimų agentūrų atstovai, taip pat laisvai samdomi kūrybininkai, kurie finalinio konkurso Kanuose metu bus ne vyresni nei 30 metų. Konkurso dalyvių porą sudaro du asmenys. Daugiau informacijos ir registracija konkursui www.kanuliutai.lt.

„Jaunieji liūtai“ – tai kūrybinis konkursas jauniesiems Lietuvos reklamos rinkos profesionalams, kurio metu sprendžiama pateikta kūrybinė užduotis. Pagrindinis konkurso prizas – galimybė atstovauti Lietuvai tarptautiniame „Jaunųjų liūtų“ konkurse, vyksiančiame Kanuose, Prancūzijoje birželio mėnesį.

„Jaunųjų liūtų“ konkursą organizuoja oficialūs festivalio „Kanų liūtų“ atstovai Lietuvoje „15min grupė“ kartu su reklamos ir kūrybiškumo mokykla „The Atomic Garden“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis