Kaip pranešė Vartotojų teisių apsaugos tarnyba, Kauno apygardos teismas bankroto bylą iškėlė praėjusią savaitę.
Tarnyba šiemet sulaukė daugiau nei 50 vartotojų skundų dėl „Intershop LT“ veiklos.
Apie tai rašė ir portalas 15min: Nei pinigų, nei suknelės: elektroninės parduotuvės atsakymai šokiravo pirkėją
„Dėl pristatytų ne tų prekių, kurios buvo užsakytos ir vėliau negrąžinamų pinigų, dar dėl nepristatytų prekių ir vėlgi negrąžintų pinigų“, – BNS sakė tarnybos Tarptautinių ir viešųjų ryšių skyriaus vyresnioji patarėja Giedrė Nenartavičiūtė.
Iškėlus bankroto bylą, įmonės kreditoriai gali administratoriui teikti reikalavimus ir juos pagrindžiančius dokumentus: sutarties, pirkimo dokumento ar kito nuostolius patvirtinančio dokumento kopiją.