Didžiausias pasaulyje drabužių mažmeninės prekybos tinklas pranešė, kad jo grynasis pelnas per pirmuosius tris finansinių metų mėnesius iki balandžio 31 dienos padidėjo 80 proc., palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai.
Tinklas uždirbo 760 mln. eurų (812 mln. JAV dolerių) pelno, palyginti su 440 mln. eurų (470 mln. JAV dolerių) pirmąjį 2021 finansinių metų ketvirtį, kuomet buvo stipriai jaučiamas koronaviruso pandemijos poveikis.
Mados grupė, kuriai priklauso aštuoni prekių ženklai, įskaitant prabangų „Massimo Dutti“ ir paauglių prekės ženklą „Stradivarius“, kiek anksčiau šiais metais perspėjo, kad 2022 metų pardavimams įtakos turės Rusijos invazija į Ukrainą.
Vasario pabaigoje Rusijai išsiuntus pajėgas į savo kaimynę, „Inditex“ uždarė visas savo parduotuves Ukrainoje, o kovo 5 dieną sustabdė visą mažmeninę prekybą Rusijoje, didžiausioje rinkoje po Ispanijos, uždarydama 502 parduotuves, bei sustabdė prekybą internetu.
„Inditex“ pridūrė, kad itin užkrečiamas koronaviruso omikron variantas paskutinį 2021 metų ketvirtį „smarkiai“ paveikė komercinę veiklą, todėl daugelyje šalių „staigiai sumažėjo mažmeninės prekybos srautai tinklo parduotuvėse“.