Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Prekybai internetu svarbi ne tik elektroninė parduotuvė: be kokių sistemų neapsieisite

„Ryškiausias prekybos sektoriaus poslinkis, kurį lėmė Covid-19 pandemija yra el. prekyba. Bendrovės, kurios iki šiol į šią pardavimo platformą žvelgė pro pirštus arba dar blogiau – iš viso į ją niekada neinvestavo, dabar ir ateityje bus priverstos padirbėti, kad jų el. prekybos pajėgumai atsilaikytų prieš konkurentus“, — konstatuoja „Forbes“.
Prekybai internetu svarbi ne tik elektroninė parduotuvė: be kokių sistemų neapsieisite
Prekybai internetu svarbi ne tik elektroninė parduotuvė: be kokių sistemų neapsieisite / Partnerio nuotr.

Dabar sugebėjusieji prisitaikyti prie naujų žaidimo taisyklių laimės ateityje, kai po karantino gyvenimas grįš į normalias vėžes, tačiau pirkėjų elgsena, tikėtina, bus pakitusi, ir susiformavęs įprotis apsipirkti internetu, liks vartojimo norma.

Ko reikia norint prekiauti internetu

„Nors elektroninės prekybos verslas suteikia milžiniškų galimybių, blogai veikiančių parduotuvių nereikia nei klientams, nei patiems verslininkams. Na, o jei pasiryžote pasinaudoti proga ir pakelti savo verslą į kokybiškai kitą lygį, strategiją pradėkite iš naujo persvarstydami kliento poreikius ir verslo procesus, sudarančius sąlygas juos tenkinti“, — pataria Linas Gudonavičius, el. komercijos sprendimų kūrėjos UAB „Invertus“ vadovas.

El. parduotuvė yra tik viena el. komercijos dedamųjų dalių. Giedrius Norkevičius, „Softera Baltic“ verslo vystymo vadovas, akcentuoja, kad, priėmus sprendimą prekybą kelti į skaitmeninę erdvę, reikėtų nepamiršti įvertinti rizikas, susijusias su išaugusiomis pardavimų apimtimis bei sąnaudomis, apgalvoti, kaip jūsų elektroninė prekyba bus integruota su likusiais verslo procesais: apskaita, sandėliu, gamyba, atsargomis ir pan.

„Turėdama elektroninę parduotuvę, kuri nėra integruota su verslo valdymo sistema, įmonė švaisto laiką bei resursus duomenų dubliavimui, dėl įsivėlusių klaidų iškraipomi duomenys apie likučius, sutrinka tiekimo grandinės procesai, prarandami klientai ir mažėja klientų pasitenkinimas“, — iškylančius sunkumus vardija G. Norkevičius.

Daugeliui šiuolaikinių pirkėjų skaitmeninė erdvė yra kur kas natūralesnė nei fizinė, todėl čia jis tikėsis rasti kur kas didesnį reakcijos greitį, patikimą informaciją, patogius atsiskaitymo bei prekių pristatymo sprendimus. Dažnas pirkėjas norės pasirinkti jam tinkantį prekių pristatymo būdą ar jį pakeisti, bendrauti su prekybininku skirtingais kanalais.

Prekybos sistemų integracijos svarba

Šiuo įtemptu periodu IT bendrovės tampa partneriais ir imasi bendrų projektų, kad įmonės, norinčios pradėti elektroninę prekybą, galėtų daryti tai efektyviai.

„Įvertinę stipriai išaugusį rinkos poreikį, suvienijome jėgas su e-komercijos sprendimų kūrėjais UAB „Invertus“ ir paruošėme el. prekybai reikalingų sistemų paketą: lengvai naudojamą, pagal poreikius pritaikomą el. parduotuvę, integruotą su viena populiariausių Lietuvoje verslo valdymo sistema „Microsoft Dynamics 365 Business Central“ (anksčiau vadinta „NAV“, „Navision“).
Priešingai nei naudojant dvi atskiras sistemas, jų integracija leidžia turėti tikslius realiu laiku atnaujinamus duomenis, efektyviai planuoti savo tiekimo grandinę, kontroliuoti atsargų papildymo laiką, optimizuoti užsakymų valdymą sinchronizuojant duomenis tarp dviejų programų ir taip išvengiant dubliavimo bei pasitaikančių klaidų“ — akcentuoja G. Norkevičius.

Skaitmeninių prekybos kanalų plėtra yra neišvengiamas kelias, norint patenkinti kintantį esamų ir būsimų klientų elgesį. Įmonėms tai – proga atitinkamai reaguoti į tikėtinus klientų įpročių pasikeitimus ir pasinaudoti naujomis galimybėmis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais