2022 10 06

Prekybininkai puolė siūlyti „antiinfliacines akcijas“: kas tai – galimybė sutaupyti ar reklaminė kampanija?

Aukštų kainų šoką išgyvenančioje Lietuvoje prekybininkai vienas po kito ėmė siūlyti pirkėjams įvairių specialių nuolaidų, neva nukreiptų į infliacijos suvaldymą. Prekybos tinklas „Iki“ ėmė vykdyti kampaniją „Stop infliacijai“, o „Maxima“ išplėtė prekių su didesnėmis nuolaidomis krepšelį. Panašių žingsnių ėmėsi ir mažesnės parduotuvės. Visgi ekspertai už tokius žingsnius įmonių negiria – pasak jų, prekybininkai bando tas pačias nuolaidas apvilkti „reklaminiais marškiniais“, o pirkėjai iš to kažin ar išloš.

Jau kurį laiką Lietuvoje stebime rekordinę infliaciją – rugsėjį ji siekė 22,5 proc. ir buvo didžiausia nuo 1996 metų.

15min jau rašė, kad pastaraisiais metais itin brango pieno produktai, kruopos, miltai. Visgi prekybos tinklai skelbia ėmęsi priemonių, kad situaciją suvaldytų.

Įsitraukė ir didieji tinklai, ir mažesnės parduotuvės

Prekybos tinklas „Iki“ rugpjūtį pradėjo vykdyti taupymo programą „Pigintuvas“. Kaip 15min komentavo tinklo komunikacijos vadovė Vaida Budrienė, nuo kitų taupymo programų ši skiriasi tuo, kad pirkėjas nuolaidų pasiūlymus kas savaitę gali išsirinkti pats.

Asmeninio archyvo nuotrauka/Vaida Budrienė, „Iki“ komunikacijos vadovė
Asmeninio archyvo nuotrauka/Vaida Budrienė, „Iki“ komunikacijos vadovė

„Taupymo programa padeda pirkėjams kiekvieną savaitę pristatyti vis naujus, keturis nuolaidų pasiūlymus, iš kurių išsirinkus du – šiems yra taikomos ypatingos nuolaidos. Pasirinktos nuolaidos galioja visą savaitę, vienos savaitės metu aktyvuota nuolaida galima pasinaudoti neribotą kiekį kartų“, – aiškino V.Budrienė.

Kita kampanija, pavadinta „Stop infliacijai“, pasak atstovės, siekia užtikrinti ypač mažas kainas populiariausiems maisto produktams ir kitoms būtiniausioms prekėms.

„Į geriausių kainų pasiūlymus patenka „Iki“ populiariausios prekės: pieno produktai, šviežios daržovės, mėsa bei mėsos gaminiai – dešros ir dešrelės, sūriai, konditerijos gaminiai, konservuota ir šaldyta produkcija, vanduo ir gaivieji gėrimai. Taip pat „Iki“ antiinfliacinėje kampanijoje siūlomos švaros prekės bei higienos priemonės: popieriniai rankšluosčiai, skalbimo, burnos priežiūros priemonės“, – vardijo V.Budrienė.

Panašios priemonės ėmėsi ir „Maxima“, praėjusį mėnesį išplėtusi kampanijos „Kainų kaina“ prekių krepšelį iki 200. Savo puslapyje tinklas skelbia, kad nuo rugsėjo 7 kartus padidino pirkėjų pamėgtų ir būtiniausių kasdienio vartojimo prekių krepšelį už ypač mažą kainą.

„Maxima LT“ nuotr./Ernesta Dapkienė
„Maxima LT“ nuotr./Ernesta Dapkienė

„Kampanija ne tik labiau išplečia „Maximos“ akcinių prekių pasirinkimą, bet visam mėnesiui užtikrina būtiniausius kasdienio vartojimo maisto produktus bei buities prekes už ypač mažą kainą. Taip atsižvelgiame į šiandien besikeičiančius pirkėjų įpročius, sudarydami daugiau galimybių planuoti savo pirkinius ir dar daugiau sutaupyti“, – 15min tvirtino „Maximos“ Komunikacijos ir įvaizdžio departamento vadovė Ernesta Dapkienė.

Šį mėnesį į „Kainų kainos“ krepšelį patenka pieno produktai, šviežia mėsa, kiaušiniai, duona, konditerijos gaminiai, makaronai, miltai, namų ir virtuvės apyvokos reikmenys.

Neatsilieka ir mažesnės parduotuvės. Stalo žaidimų parduotuvių tinklo „Hobby Shop“ rugsėjo pabaigoje savo klientams taip pat pranešė klientams siūlanti „antiinfliacinį paketą“, kuriame pirkėjai ras sumažintas populiarių stalo žaidimų kainas.

Kaip vertinti tokius prekybininkų žingsnius? Ar tai reali pagalba pirkėjams, ar tik reklaminis žingsnis? To 15min paklausė mažmeninės prekybos ir rinkodaros ekspertų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis