Pasaulio rinkoje – už pirmojo penketuko ribos
2018 m. pirmąjį ketvirtį „Samsung“ užėmė 20,5 proc. pasaulio išmaniųjų telefonų rinkos, tačiau per metus šis skaičius susitraukė iki 19,2 proc. Analogiškai sumažėjo ir „Apple“ – nuo 14,1 proc. iki 11,9 proc., rodo tyrimų bendrovės „Gartner“ duomenys.
„Huawei“ sekėsi geriau. Jei 2018 m. pirmą ketvirtį „Huawei“ užėmė 10,5 proc. rinkos, po metų – jau 15,7 proc. Pastebima, kad rinkoje daugėja ir kitų Kinijos gamintojų išmaniųjų telefonų – „Oppo“ ir „Vivo“.
Tuo tarpu išmaniųjų telefonų gamintoja „Xiaomi“ liko už populiariausių penketuko ribos. 2019 m. pirmąjį ketvirtį buvo parduota apie 27,2 mln. šio prekinio ženklo išmaniųjų telefonų – „Xiaomi“ užėmė apie 7,2 proc. visos rinkos.
„Xiaomi“ pardavimai Lietuvoje išaugo rekordiškai
Panašios tendencijos vyrauja ir Lietuvoje, tik rinkos lyderiams ant kulnų sparčiai lipa „Xiaomi“. Tą pastebi ir prekybos tinklų atstovai.
„Matome, kad pardavimų ir paklausos prasme „Xiaomi“ telefonai per gana trumpą laiką tapo konkurentais net rinkos sunkiasvoriams „Apple“ ir „Samsung“, – 15min teigė prekybos tinklo „Elektromarkt“ parduotuvės rinkodaros skyriaus vadovas Irmantas Viliūnas.
„Xiaomi“ telefonai per gana trumpą laiką tapo konkurentais net rinkos sunkiasvoriams „Apple“ ir „Samsung“, – teigė „Elektromarkt“ atstovas.
„Pigu.lt“ komunikacijos vadovė Raimonda Strazdauskaitė atskleidė, kad kas trečias nuperkamas telefonas yra būtent „Xiaomi“.
„Šio prekinio ženklo pozicijos sustiprėjo dar pernai, tačiau pastaruosius penkis mėnesius stebime ypač padidėjusią paklausą. Lyginant šių metų pardavimus su tuo pačiu laikotarpiu pernai, „Xiaomi“ mobiliųjų telefonų parduodame kone dvigubai daugiau“, – 15min informavo ji.
Dvigubai daugiau „Xiaomi“ telefonų buvo parduota ir internetinėje parduotuvėje „Varle.lt“.
„Fiksuojamas pardavimo augimas lyginant su pernai metais yra + 100 proc.“, – aiškino „Xiaomi“ produktų ekspertas ir „Varle.lt“ direktorius Igoris Tkačenko.
Dar daugiau „Xiaomi“ išmaniųjų telefonų parduota prekybos tinklo „Elektromarkt“ parduotuvėse.
„Pastebime, kad „Xiaomi“ telefonų pardavimai juntamai auga. Vien lyginant su 2018 metais šių telefonų pardavimai paaugo daugiau nei du kartus. Panašu, kad šių telefonų augimas nesustos ir toliau – šiuo metu jie itin paklausūs“, – teigė I.Viliūnas.
Šių telefonų pardavimai paaugo daugiau nei du kartus“, – informavo „Elektromarkt“ atstovas.
Lemia ir kaina
„Apple“ telefonų kainos svyruoja maždaug nuo 200 eurų iki 1,6 tūkst. eurų, o „Xiaomi“ telefonai yra kelis kartus pigesni. Jų kaina Lietuvoje prasideda maždaug nuo 65 eurų iki 600 eurų.
„Daugelis mūsų klientų „Xiaomi“ telefonus vertina teigiamai, pirkėjus žavi kainos ir kokybės santykis – telefonai patvarūs, tačiau pakankamai nebrangūs“, – pastebi „Pigu.lt“ komunikacijos vadovė.
Pirkėjus žavi kainos ir kokybės santykis – telefonai patvarūs, tačiau pakankamai nebrangūs“, – akcentuoja „Pigu.lt“ atstovė.
Privalumus vardija ir „Elektromarkt“ rinkodaros skyriaus vadovas.
„Pirkėjai neslepia, kad „Xiaomi“ telefonus įsigyja dėl jų kokybiškos išvaizdos, patogaus dizaino ir prieinamos kainos. Galime teigti, kad tarp pirkėjų šie telefonai jau spėjo užsitarnauti patikimų šiuolaikinio dizaino ir kiekvienam prieinamos kainos telefonų reputaciją“, – tikina I.Viliūnas.
Prekybos tinklo „Topo centro“ generalinis direktorius Remigijus Štaras pastebi išaugusią ne tik „Xiaomi“ telefonų, bet ir kitų šio gamintojo prekių paklausą (pavyzdžiui, elektrinių paspirtukų, išmaniųjų dulkių siurblių).
„Xiaomi“ kompanija yra žinoma dėl patrauklaus, minimalistinio dizaino, lengvo valdymo, o svarbiausia – puikaus kainos ir kokybės santykio, todėl nieko nuostabaus, kad jų produkcija tiek Lietuvoje, tiek kitose šalyse tampa vis populiaresnė ir auga kartais“, – teigia R.Štaras.
Jis prognozuoja, kad jei augimo tempas išliks panašus, jau po kelių metų „Xiaomi“ turi visas galimybes tapti populiariausiu prekės ženklu Lietuvoje.
„Xiaomi“ 2010 m. įsteigta Kinijoje. Bendrovės internetiniame puslapyje skelbiama, kad šiuo metu „Xiaomi“ yra ketvirtas pagal dydį išmaniųjų telefonų gamintojas pasaulyje. „Xiaomi“ produkcija prekiaujama daugiau nei 80 pasaulio šalių ir regionų.
Beje, kalbant apie įmonės prekinį ženklą MI, jis gali būti šifruojamas kaip mobilusis internetas (angl. mobile internet) arba misija neįmanoma (angl. mission impossible), esą „Xiaomi“ įveikė visus iššūkius, kurie veiklos pradžioje atrodė neįmanomi.