Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Prekybos centrai augo mažiau, nei tikėjosi

Didžiųjų prekybos centrų nuomininkų apyvarta 2016 metais augo, tačiau ne tiek, kiek tikėjosi jų valdytojai. Labiau nei visa mažmeninės prekybos rinka augančių elektroninių parduotuvių vadovai mano, kad nemenką dalį iš fizinių parduotuvių nugvelbia būtent jie, rašo „Verslo žinios“.
„Ozas“
„Ozas“ / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Prekybos centro „Panorama“ vadovai prognozavo, kad nuomininkų apyvarta 2016 metais augs 6 proc., tačiau ji ūgtelėjo 3,3 proc. – nuo 115,5 mln. eurų iki 119,5 mln. eurų.

„Ozo“ vadovų lūkesčiai pernai taip pat buvo didesni – pavasarį jie tikėjosi, kad apyvarta augs 14 proc., tačiau dabar skaičiuojama, kad parduotuvių pajamos didėjo 9,4 proc.

Elektroninės parduotuvės Pigu.lt generalinis direktorius Dainius Liūlys skaičiuoja, kad internetinė prekyba mūsų regione auga apie 20 proc. per metus, o mažmeninės prekybos augimo tempas kur kas mažiau įspūdingas ir dažnu atveju vos siekia 5 proc. arba net fiksuoja kritimą, priklausomai nuo kategorijos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos