Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Prekybos centrai pajautė menkus klientų srautų pokyčius dėl boikoto

Antradienį prasidėjus tris dienas truksiančiai, socialiniuose tinkluose inicijuotai prekybos tinklų boikoto akcijai, didieji tinklai teigia tik šiek tiek jaučiantys klientų srautų pokyčius. Didelio pirkėjų sumažėjimo nebuvo nė viename tinkle, teigia jų atstovai, o akcijos iniciatorius sako kol kas neturintis duomenų apie žmonių dalyvavimą joje.
Parduotuvė
Parduotuvė / 123rf.com nuotr.

„Remdamiesi tik objektyviais duomenimis, kurie, pabrėžiame, yra labai preliminarūs, išties pastebime šiokį tokį klientų srauto parduotuvėse persiskirstymą. Į kai kurias „Maxima“ parduotuves šiandien pirmoje dienos pusėje užsuko mažiau žmonių, kitose gi priešingai – klientų srautas kiek išaugo ar išliko stabilus. Tačiau dar neturime visos dienos duomenų. Galbūt dalis klientų į parduotuves apsipirkti užsuks vakarop“, – BNS atsiųstame komentare sakė „Maxima LT“ komunikacijos vadovė Renata Saulytė.

Pasak jos, pirmoje dienos pusėje bendras pirkinių kiekis išliko labai panašus, svyravo tik atskirų produktų pardavimai. Jos teigimu, kol kas sunku pasakyti, kodėl klientų srautai kai kuriose parduotuvėse persiskirstė.

Prekybos tinklo „Iki“ viešųjų ryšių vadovė Berta Čaikauskaitė BNS sakė, jog didesnių pokyčių per pirmąją akcijos dieną nebuvo.

„Diena nesibaigusi. Pagal pirminius duomenis, mes nematome, kad pirkėjų skaičius būtų sumažėjęs, bet vertinti srauto pokyčius pirmą dieną sunku. Galėsime plačiau vertinti rytoj. Sumažėjimo ar padidėjimo nesimato. Bendras vaizdas toks, kaip visada“, – kalbėjo B.Čaikauskaitė.

Tinklo „Norfa“ atstovas spaudai Darius Ryliškis BNS sakė, kad Vilniuje keliose parduotuvėse antradienį buvo jaučiamas šiek tiek sumažėjęs pirkėjų srautas.

„Apibendrintų duomenų mes neturime. Aš skambinau į kelias Vilniaus parduotuves, tai ten žmonių mažiau nei įprastai. Tačiau vakar žmonių buvo daugiau nei įprastai. Pirmadienį apyvarta buvo 20 proc. didesnė nei įprastai. Galima spėti, kad žmonės iš anksto apsipirko“, – teigė D.Ryliškis.

Su „Rimi“ prekybos tinko atstovais antradienį BNS nepavyko susisiekti.

Akcijos „Neikim į parduotuves 3 dienas“, kuri buvo sukurta socialiniame tinkle „Facebook“, iniciatorius Karolis Ramoška teigė kol kas neturintis duomenų apie žmonių dalyvavimą akcijoje.

„Kol kas neturėjau laiko prisėsti ir apibendrinti visos dienos. Gavau virš 4 tūkst. laiškų iš žmonių su nuotraukomis, vaizdo įrašais ir tikrai yra didelis susidomėjimas. Parduotuvėje pats tikrai nebuvau – visą dieną darbe, tad nieko nemačiau. Tikslas yra – atkreipti dėmesį tiek prekybininkų, tiek valdžios. Tikėjomės, kad komentarą pasakys ir prezidentė, bet ji to nepadarė“, – kalbėjo K.Ramoška.

Akcija „Neikim į parduotuves 3 dienas“ prasidėjo antradienį ir tęsis iki penktadienio. 65 tūkst. „Facebook“ vartotojų pareiškė, jog dalyvaus šioje akcijoje.

Statistikos departamentas teigia, kad maisto produktų kainų svyravimą lemia sezoniškumas, kuris yra stebimas kiekvieną pavasarį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos