Pasak prekybos centrą valdančios investicijų bendrovės „East Capital“, naujasis pavadinimas yra skambiausias rekonstrukcijos akordas, siekiant įgyvendinti skandinaviško prekybos centro koncepciją. Į GO9 rekonstrukciją ir prekės ženklo pakeitimą investuota per 20 mln. litų.
„GO9 yra trumpas, skambus ir greitai įsimenantis pavadinimas, puikiai atspindintis „greitą“ ir įvairiaspalvį miestiečių gyvenimo būdą bei dinamišką Gedimino prospekto charakterį. Būtent tokį identitetą kuriame ir prekybos centrui GO9. Jame telpa ir madingas apsipirkimas, ir jaukūs asmeniniai bei verslo susitikimai, ir aktyvus gyvenimas“, – sakė prekybos centro vadovė Donata Vaičiukynė.
Jos teigimu, siekiama, kad GO9 išsiskirtų ne tik ypatinga lokacija, jaukiomis bei kruopščiai suplanuotomis bendrosiomis erdvėmis, bet ir vilniečiams bei miesto svečiams patraukliais prekių ženklais, išskirtinių restoranų pasiūla. Dalis jų vasarą veiks ir po atviru dangumi.
Oficialiai GO9 vardas bus pristatytas kovo 29 d. vyksiančioje prekybos centro atidarymo šventėje. Jos metu duris atvers naujausia šalyje Švedijos mažmeninės prekybos tinklo „Hennes & Mauritz“ (H&M) parduotuvė, kurios erdvės išsidrieks per tris prekybos centro aukštus.
Čia taip pat įsikurs vienintelė Baltijos šalyse „Rimowa“ parduotuvė, garsėjanti James Bond stiliaus lagaminais, taip pat atsidarys naujos Lietuvoje koncepcijos batų parduotuvė „Shoe Gallery”, vokiškos aprangos „Frank Walder“ salonas, odos ir kailinių gaminių parduotuvė „Actors“, garsaus Lietuvos dizainerio Roberto Kalinkino salonas, kosmetikos parduotuvė „Vitrina“.
Apatiniame prekybos centro aukšte, kur įsikūrusios įvairiausio maisto parduotuvėlės, veiklą pradės „Kusmi“, „Illy“ ir „Riedel“ prekių ženklams atstovaujanti „RED House“ parduotuvėlė. Iki vasaros šiame aukšte planuojama atidaryti dar keletą išskirtinių vietų.