Trečiadienį prekybos tinklas „Maxima“ turėtų sumažinti dar pusės tūkstančio prekių kainas. Kitas prekybos tinklas „Rimi“ neseniai paskelbė atpiginęs dar 200 produktų.
Tokiu būdu prekybos centrai siekia vėl būti matomi viešojoje erdvėje.
Pasak komunikacijos eksperto Arijaus Katausko, tokiu būdu prekybos centrai siekia vėl būti matomi viešojoje erdvėje. Tačiau Lietuvos prekybos įmonių asociacijos vykdantysis direktorius Laurynas Vilimas teigia, kad tai nėra tik reklaminis triukas. Prekybos tinklai renkasi strategiją išeiti iš užburto nuolatinių akcijų rato, o sumažėjusių reguliarių kainų teigiamą poveikį pirmiausia pajus pirkėjai.
O anot Lietuvos agrarinės ekonomikos instituto tyrėjo Alberto Gapšio, dėl mažėjančių prekių kainų labiausiai pralaimi žemdirbiai.
LRT Radijo korespondentė Jurgita Čeponytė primena, jog vasarį prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė atpiginantis tūkstantį būtiniausių prekių. Į tai prekybos tinklas „Rimi“ atsakė pranešimu apie pradedamą 600-ų prekių kainų mažinimo kampaniją. Trečiadienį „Maxima“ turėtų paskelbti dar 500-us prekių, kurios kainuos mažiau. Jos konkurentė „Rimi“ jau antradienį pranešė apie 200 produktų, kurių jų parduotuvėse galima įsigyti pigiau. Viešųjų ryšių specialistai tai vadina reklamine kampanija, kuri reikalinga dėl to, kad į Lietuvą tuoj turi ateiti žemų kainų parduotuvių tinklas „Lidl“.
Vasarį prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė atpiginantis tūkstantį būtiniausių prekių. Į tai prekybos tinklas „Rimi“ atsakė pranešimu apie pradedamą 600-ų prekių kainų mažinimo kampaniją.
Tuo metu asmeninių finansų ekspertai sako, kad kasdienių prekių krepšelis per metus atpigo maždaug trečdaliu. Tačiau mažėjo ne originalios prekių kainos, o daugėjo įvairių akcijų ir jos buvo didesnės, dėl to buvo galima apsipirkti pigiau. Be to, prie produktų pigimo prisidėjo Rusijos embargas lietuviškiems pieno ir mėsos produktams, mažėjančios pasaulinės maisto kainos bei pingančios logistikos paslaugos dėl žemesnių degalų kainų.