Trečiadienį prekybos tinklas „Iki“ paskelbė, kad stabdo „Grigeo“ produkcijos pirkimą, tačiau šio prekės ženklo produktų bus galima įsigyti, kol likučiai bus išparduoti. Kol kiti prekybos tinklai svarsto, kaip pasielgti, „Rimi“ antradienį paskelbė 40 proc. akciją tualetiniam popieriui.
„Grigeo“ gaminamas „Grite“ tualetinis popierius „Rimi“ prekybos tinkle nuo 5,29 euro nukainuotas iki 3,17 euro.
„Akcijas, įskaitant minimą, „Rimi“ planuoja ženkliai iš anksto. Šiuo metu sekame informaciją bei laukiame tiekėjo paaiškinimų. Atsižvelgdami į juos, priimsime sprendimus dėl tolesnio bendradarbiavimo“, – komentavo įmonės Viešųjų ryšių vadovė Renata Keršienė.
Pirkimą stabdo, kiti svarsto
„Akivaizdu, kad būtent šiandien yra proga verslui ne žodžiais, o realia elgsena pademonstruoti socialiai atsakingą elgesį. Prekybos tinklas „Iki“ aukščiausiais profesiniais ir etiniais standartais vadovaujasi pats bei to paties reikalauja iš savo partnerių“, – pranešime spaudai teigė „Iki“ komunikacijos vadovė Indrė Baltrušaitienė.
Prekybos tinklo „Maxima“ komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė Ernesta Dapkienė komentare 15min patikino, kad neatmeta galimybės stabdyti „Grigeo“ produkcijos prekybą.
„Aplinkosaugos klausimas mums aktualus, savo veikloje siekiame nuolat investuoti į aplinkai draugiškus sprendimus. Jei pasitvirtins įtarimai, kad tas „Grigeo“ veiksmas buvo sąmoningas, rimtai svarstysime galimybę dėl tolesnės prekybos jų gaminamais produktais“, – teigė ji.
Jei pasitvirtins įtarimai, kad tas „Grigeo“ veiksmas buvo sąmoningas, rimtai svarstysime galimybę dėl tolesnės prekybos jų gaminamais produktais, – teigė „Maxima“ atstovė.
„Svarstome, kaip pasielgti“, – informavo prekybos tinklo „Norfa“ atstovas spaudai Darius Ryliškis.
Kol kas sprendimo išimti iš prekybos „Grigeo“ pagamintą produkciją ar ne nepriėmė ir prekybos tinklas „Rimi“.
„Įsipareigojimai aplinkosaugai yra vieni kertinių „Rimi“ ilgalaikės korporatyvinės atsakomybės strategijoje, todėl situacija mums kelia didelį susirūpinimą. Sekame informaciją bei laukiame tiekėjo paaiškinimų. Atsižvelgdami į juos, priimsime sprendimus dėl tolesnio bendradarbiavimo“, – komentavo „Rimi“ Viešųjų ryšių vadovė.
„Grigeo“ valdo „Gritės“ prekinį ženklą, kuriuo žymimas tualetinis popierius, popieriniai rankšluosčiai, servetėlės ir kt.