„Maxima“ primena: daliai pirkėjų priklauso prekė už 1 centą, bet ne visi ją pasiima

Šį mėnesį į lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuves sugrįžo pirkėjų pamėgta akcija „Su AČIŪ beveik už AČIŪ“, kurios metu, perkant už 30 eurų ir daugiau su „Ačiū“ kortele, galima įsigyti prekę vos už 1 centą. Kiekvieną savaitę lojalumo kortelės turėtojai „beveik už ačiū“ gali įsigyti vis kitą žinomo ir pamėgto prekės ženklo prekę – nuo aliejaus iki šokolado. Visgi prekybos tinklas pastebi, kad ne kiekvienas pirkėjas, įvykdęs akcijos sąlygas, prisimena į pirkinių krepšį įsidėti prekę už 1 centą, taip praleisdamas progą sutaupyti, rašoma „Maximos“ pranešime spaudai.
Prekė už 1 centą
Prekė už 1 centą / „Maximos“ nuotr.
Temos: 1 „Maxima“

„Po pertraukos į mūsų parduotuves sugrįžusi akcija, kurios metu pirkėjai gali įsigyti vis kitą žinomo ir pamėgto prekės ženklo prekę „beveik už ačiū“, jau spėjo sulaukti susidomėjimo ir pirkėjų įvertinimo. Visgi pastebime, kad dar ne kiekvienas, įsigijęs prekių už 30 eurų ir daugiau su „Ačiū“ kortele, prisimena apie galimybę įsigyti prekę už 1 centą ir taip praleidžia progą sutaupyti.

Todėl skubame priminti mūsų pirkėjams, kad norint pasinaudoti pasiūlymu, tereikia įvykdyti akcijos sąlygas ir savaitės prekę patiems įsidėti į krepšelį – akcijos prekės pasitinka pirkėjus vos tik įėjus į parduotuvę. Įvykdžius sąlygas ir nuskenavus akcijos prekę kasoje, jai automatiškai pritaikoma 1 cento kaina“, – primena prekybos tinklo „Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių reikalų departamento vadovė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.

Nuo akcijos pradžios pirkėjai už 1 centą jau galėjo įsigyti 900 ml „Obelių“ rapsų aliejaus ir krapų skonio bulvių traškučių „Estrella“. Pirkėjai, per pirmas dvi savaites nuo akcijos sugrįžimo pradžios, įvykdę jos sąlygas ir įsigiję prekių už 1 centą, jau sutaupė beveik 500 tūkst. Eur.

Visą šią savaitę, iki sausio 30 d., „Maximose“ vos už 1 centą pirkėjai gali įsigyti 200 g juodąjį „Pergalės“ šokoladą. Akcijos prekių skaičius ribotas.

Kiekvieną savaitę – vis kita prekė už 1 centą

Pirmą kartą akcija „Su AČIŪ beveik už AČIŪ“ dienos šviesą išvydo dar 2021 m., vėliau buvo taikyta naujų arba atnaujintų parduotuvių atidarymo proga. „Maxima“ skaičiuoja, kad per nepilnus metus „beveik už ačiū“ buvo išdalinta apie 6 mln. akcijos prekių.

„Prekės, kurias kiekvieną savaitę perkantys už 30 eurų ir daugiau su „Ačiū“ kortele galės įsigyti vos už 1 centą, kruopščiai atrenkamos atsižvelgiant į mūsų pirkėjų įpročius bei aktualumą. Tikime, kad ilgainiui šia mūsų lojalumo kortelės nauda ir realia galimybe sutaupyti pasinaudos vis daugiau pirkėjų, kurie nuolat sugrįžta apsipirkti į mūsų parduotuves“, – kalba I.Trakimaitė-Šeškuvienė.

Primena apie kitas lojalumo kortelės „Ačiū“ naudas

Kiekvieną dieną su „Ačiū“ kortele apsiperka apie 300 tūkst. pirkėjų.

Lojalumo kortelės „Ačiū“ naudų sistemoje veikia 12 metų gyvuojantis „Mažylių“ klubas, kurio daugiau nei 130 tūkst. narių kūdikių sauskelnes, vaikiškus drabužius, kūdikių maistą ir kitas mėgstamas prekes įsigyja mažesnėmis kainomis.

Prekybos tinklas taip pat primena apie galimybę kaupti „Maximos“ pinigus bei jais padengti iki 99 proc. apsipirkimo sumos.

„Mūsų lojalumo kortele naudojasi daugiau nei 1,9 mln. klientų, tad nuolat siekiame suteikti jiems išskirtines naudas ir realią galimybę sutaupyti. Apsipirkimo metu naudojant „Ačiū“ kortelę, kiekvieną kartą yra sukaupiamas 1 proc. nuo pirkinių sumos. Dar daugiau – net 5 proc. – kaupiami visą mėnesį nuo įkurtuvių apsiperkant naujai atidarytose parduotuvėse. Kas mėnesį „Ačiū“ kortelių turėtojams yra pervedama net 1,8 mln. eurų vertės „Maximos“ pinigų“, – sako prekybos tinklo „Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių reikalų departamento vadovė I.Trakimaitė-Šeškuvienė.

Sukauptų „Maximos“ pinigų likutį paprasta stebėti tiek asmeninėje „Ačiū“ paskyroje, tiek ir mobiliojoje „Maximos“ programėlėje, kurioje kartu pateikiamos ir nuolaidos bei pasiūlymai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis