Reklamoje bendrovė naudoja tokius teiginius kaip: „Intensyvus gydymas“, „profilaktinis gydymas“, „Serumo sudėtyje yra bimatoprostas, kuris maitina plaukelių folikulus, pagerina blakstienų kraujotaką ir medžiagų apykaitą“, ,,Tai pati naujausia gydymo procedūra, kurios pagrinde yra juodieji ikrai, amino rūgštys ir kolagenas“ ir kitus pavyzdžius.
Aiškindama savo poziciją, bendrovė nurodė, kad įmonės interneto tinklalapyje skelbiama informacija ruošta remiantis oficialiais šaltiniais anglų bei rusų kalbomis, todėl apibūdindama gaminius, kaip turinčius gydomąjį poveikį, bendrovė vartotojų nesuklaidino.
VVTAT pažymi, kad kiekvienas vartotojas yra suinteresuotas gauti teisingą informaciją apie ketinamų įsigyti produktų savybes. Jei atitinkama informacija netiksli, tai gali iškreipti vidutinio vartotojo elgesį siūlomo produkto atžvilgiu. Pažymėtina, kad bendrovės skleidžiama kosmetikos produktų reklama galėjo nepagrįstai sudaryti įspūdį, kad šie kosmetikos gaminiai gali gydyti ligas, suteikti profilaktines savybes ir turėti savybių, kurių kosmetikos gaminys neturi, bei dėl šios priežasties suklaidinti vartotojus.
Įvertinus tyrimo metu nustatytas aplinkybes, už reklamos naudojimo reikalavimų nesilaikymą ir Reklamos įstatymo nuostatų pažeidimą „Prestižo linija“ skirta 700 eurų bauda.
VVTAT primena, kad kosmetikos gaminių reklamoje draudžiama naudoti teiginius, kurie perkeltine ar kita prasme įteigtų, kad šie gaminiai turi savybių arba funkcijų, kurių iš tiesų jie turėti negali, pavyzdžiui, kad kosmetikos gaminiai turi gydomųjų ar profilaktinių savybių.