Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Prie IKEA atidarytas naujas prekybos centras „Nordika“: rasite „Rimi“ ir „McDonald's“

Ketvirtadienį Vilniuje, Vikingų gatvėje, IKEA pašonėje, buvo atidaryta dalis prekybos centro „Nordika“. 18 tūkst. kvadratinių metrų plote veiks apie 30 parduotuvių, tarp jų – „Rimi Hypermarket“, „Elektromarkt“ ir„McDonald‘s“.

Prekybos centrą „YIT Kausta“ statė bendrovės „Prekybos parkas“ užsakymu, investicijos siekia 50 mln. eurų.

Naujas pastatas yra 12,5 metrų aukščio, 200 metrų ilgio. 7500 kv. m plote įsikurs „RIMI Hypermarket“ parduotuvė, 1800 kv. m – „Elektromarkt“.

„Mes šią vietą pasirinkome todėl, kad apie 200 tūkst. žmonių čia automobiliu gali atvykti vos per 5-10 min. Tai yra puiki lokacija, labai lengvai pasiekiama“, – sakė pagrindinis „Nordika“ investuotojas Peteris Gage'as Morrisas.

Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Atidarytas naujas prekybos centras „Nordika“
Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Atidarytas naujas prekybos centras „Nordika“

Iš viso prekybos centre, kurio likusi prekybinė dalis bus atidaryta pavasarį (dar 22 tūkst. kv. m), veiks apie 50 parduotuvių.

Lietuva yra labai gera vieta investuoti. Turime planų kitiems metams – planuojame atidaryti du naujus restoranus, įsigyti logistikos verslą, – sakė „McDonald's“ atstovas Melo Hili.

„Su prekyba yra viena paslaptis – kol neparduodi, tai visa tavo gamyba eina į sandėlį. Noriu pasveikinti, kad vilniečiai turės daugiau galimybių apsipirkti“, – sakė Vilniaus meras Remigijus Šimašius.

„McDonald's“ atstovas greito maisto mėgėjams pateikė gerų naujienų.

„Lietuva yra labai gera vieta investuoti. Turime planų kitiems metams – planuojame atidaryti du naujus restoranus, įsigyti logistikos verslą“, – sakė „McDonald's“ atstovas Melo Hili.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?