Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Prie konkurentams pavydą keliančio „Zara“ pelno prisidėjo ir aksomo populiarumas

Aksominės suknelės, karinio stiliaus švarkai ir mini sijonai padėjo įmonei „Inditex“, valdančiai visame pasaulyje garsius „Zara“ ir „Massimo Dutti“ prekybos drabužiais tinklus, smarkiai pakelti pardavimus per pirmuosius devynis šių metų mėnesius, rašo bbc.com.
Parduotuvė „Zara“ Ozo prekybos centre
Parduotuvė „Zara“ Ozo prekybos centre / Zara, ozas

Didžiausio pasaulyje drabužių mažmenininko grynieji pardavimai ūgtelėjo 11 proc., lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, ir pasiekė 16,4 mlrd. Eur.

Grynasis pelnas išaugo 9 proc. iki 2,2 mlrd. Eur. Maža to, pardavimai ir toliau auga nuo lapkričio mėnesio nepaisant šiltesnių nei įprasta orų.

Tokie finansiniai rezultatai yra gera žinia „Zara“ savininkei, kadangi pagrindiniai jų konkurentai daugelyje rinkų susiduria su nemenkomis problemomis.

„Inditex“, taip pat valdanti „Bershka“ ir „Pull & Bear“ prekių ženklus, teigia, kad pardavimai auga tiek įprastose, tiek interneto parduotuvėse. „Zara“ tenka du trečdaliai bendrovės pardavimų.

Per pirmus devynis šių metų mėnesius „Inditex“ taip pat atidarė 227 naujas parduotuves ir sukūrė 9000 darbo vietų, iš kurių penktadalį Ispanijoje, kurioje nedarbo lygis išlieka ties 20 proc. riba.

Analitikai „Inditex“ sėkmę aiškina greitu prisiderinimu prie kintančių mados tendencijų ir oro. Be to, jų produktai pagaminami ir atsiunčiami į parduotuves mažiau nei per mėnesį, o tai taip pat prisideda prie pelno augimo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos