2019 m. „Jumbo“ prekybos tinklas savo pirmąją „Kletskassa“, arba pokalbių kasą atidarė nedideliame Vleimeno miestelyje, rašo tinklapis „Unilad“.
Jos idėja – pasiūlyti pirkėjams lėtesnę apsipirkimo eilę, kurioje skatinama kalbėtis su tais žmonėmis, kurie ne taip skuba.
Ši naujovė netruko sulaukti teigiamų atsiliepimų, todėl 2021 m. rugsėjį „Jumbo“ jie užsimojo tokias kasas atidaryti 200 savo parduotuvių, orientuodamiesi į tas šalies vietoves, kuriose ypač jaučiama vienatvė.
Kaip skelbia tinklapis retaildetail.nl, 2022 m. rugsėjį atidaryta pirmoji tokia kasa Belgijoje, olandiškai kalbančiame Flamandijos regione, kur „Jumbo“ pastaruoju metu aktyviai plečiasi.
„Jumbo“ komercijos vadovė Colette Cloosterman-van Eerd komentavo, jog daugelis žmonių, ypač vyresnio amžiaus, kartais jaučiasi vieniši, rašo „Unilad“.
„Kaip šeimos verslas ir prekybos centrų tinklas esame visuomenės centre. Mūsų parduotuvės yra svarbi daugelio žmonių susitikimų vieta, todėl norime prisidėti prie vienišumo nustatymo ir mažinimo. Tai darome įvairiais būdais, įskaitant mūsų „Kletskass'as“. Didžiuojamės, kad daugelis mūsų kasininkų norėtų užimti vietą už „Kletskassos“. Jie turi šiltą širdį šiai iniciatyvai ir iš nuoširdaus susidomėjimo nori padėti žmonėms užmegzti tikrą kontaktą“, – cituojama atstovė.
„Tai mažas gestas, bet labai vertingas, ypač pasaulyje, kuris skaitmenizuojasi ir greitėja“, – pridūrė ji.
„Jumbo“ yra antras didžiausias mažmeninės prekybos tinklas Nyderlanduose, čia turintis 685 parduotuves. Taip pat 27 šio prekės ženklo parduotuvės dirba Belgijoje.
„Koninklijke Jumbo Food Groep“, kuriai priklauso minėtos parduotuvės praėjusią savaitę paskelbė veiklos rezultatus – 2022 m. grupės pajamos paaugo 3,7 proc. iki 10,3 mlrd. eurų, pirmą kartą viršijant 10 mlrd. eurų pajamų ribą.