Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Procesų automatizavimas Registrų centrui kas mėnesį sutaupo tūkstančius darbo valandų

Siekdamas efektyviau valdyti paslaugų teikimą ir klientų aptarnavimą, pagrindinius šalies registrus ir informacines sistemas tvarkantis Registrų centras robotizavo kai kuriuos procesus ir jau pajuto naudą. Šiemet prioritetas bus skiriamas juridinių asmenų likvidavimo ir dokumentų valdymo sistemos proceso automatizavimui.
Registrų centras
Registrų centras / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Registrų centro Strateginio vystymo direktoriaus Adrijaus Juso teigimu, dalį įmonių ar organizacijų likvidavimo procesą robotizavus, bus galima sutaupyti apie 1 tūkst. darbo valandų per mėnesį.

„Taip pat numatome plėsti visuomenei ir valstybės bei savivaldybių institucijoms aktualių specialiųjų žemės naudojimo sąlygų procesų automatizavimą. Kiekvieną dieną įmonės dokumentų valdymo skyrius gauna, apdoroja ir išsiunčia tūkstančius dokumentų, tad e. pristatymo procesų tobulinimui taip pat bus skiriamas prioritetas“, – šių metų robotizavimo srities planais BNS dalinasi A.Jusas.

Per antrąjį 2020-ųjų pusmetį įdiegti automatizuoti procesai jau leidžia per mėnesį sutaupyti po 1,5 tūkst. darbuotojų darbo valandų.

„Šį atlaisvėjusį laiką jie gali skirti didesnę vertę kuriančių procesų atlikimui, daugiau dėmesio skirti didelio tikslumo ir atsakomybės reikalaujantiems procesams“, – BNS nurodė A.Jusas.

Pasak jo, sprendimas pasitelkti procesų robotizavimą priimtas įvertinus įmonėje vykstančius procesus ir identifikavus sritis, kur technologijos galėtų pakeisti rankinį darbą ir taip sutaupyti darbuotojų laiką.

Pernai tarp automatizuotų procesų, leidusių sutaupyti daugiausiai darbo valandų, buvo Nekilnojamojo turto sandorių viešosios elektroninės paslaugos (NETSVEP) prašymų skirstymas įmonės paslaugų apskaitos sistemoje, automatinis elektroniniu būdu siunčiamų dokumentų siuntimas bei prašymų dėl specialiųjų žemės naudojimo sąlygų tvarkymas.

Be to, robotizavimas taikomas suvedant dokumentus į Nekilnojamojo turto registrą, o taip pat priimant ir įvykdant įvairių teisių registrų (Hipotekos, Įgaliojimų, Sutarčių, Testamentų ar Turto arešto aktų registrų ir kitų) paslaugų prašymus.

Registrų centras procesų robotizavimui yra pasirinkęs programinę įrangą „UiPath“.

Registrų centras kiekvieną dieną priima ir apdoroja po 7 tūkst. įvairių paslaugų užsakymų, fiziškai aptarnauja po 2 tūkst. klientų ir atsiliepia į daugiau kaip 2 tūkst. klientų skambučių.

Šiuo metu Registrų centras prižiūri 11 valstybinės reikšmės registrų ir apie 20 informacinių sistemų bei nuolatos teikia pasiūlymus jų valdytojams dėl registrų ir sistemų atnaujinimo, taip pat pagal poreikį diegia valdytojų patvirtintus registrų ir sistemų modernizavimo sprendimus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Televiziniai „Oskarai“ – išdalinti, o šiuos „Emmy“ laimėtojus galite pamatyti per TELIA PLAY
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas