„Procter & Gamble“ pajamos padidėjo 5 proc. iki 70,95 mlrd. JAV dolerių, o grynasis pelnas išaugo 3,3 karto iki 13,027 mlrd. dolerių.
Vien tik balandį-birželį pajamos augo 4 proc., suderintas grynasis pelnas – 5 procentais.
„Procter & Gamble“ tikisi, kad šiais finansiniais metais pajamos, įvertinant sunkiai prognozuojamą pasaulio ekonomikos atsigavimą po pandemijos, pajamos gali didėti 2-4 procentais.
„Procter & Gamble“ veiklą pradėjo 1837 metais kaip nedidelė šeimos įmonė, gaminusi muilą ir žvakes Cincinatyje. Dabar bendrovės produkcijos portfelis sudarytas iš apytikriai 10 prekių kategorijų ir maždaug 65 prekių ženklų, siūlomų beveik 70 šalių. Bene labiausiai žinomi – „Pampers“, „Tide“, „Ariel“, „Fairy“, „Always“, „Lenor“, „Oral-B“, „Olay“, „Tampax“, „Old Spice“, „Pantene“, „Head & Shoulders“, „Fusion“, „Gillette“, „Mach3“, „Venus“, „Braun“.